brug af class - kopi af tekst står flere s~
Fra : Jan Skov

Dato : 28-08-03 08:40

hej

Jeg er osse hoppet på 'bølgen' med at droppe table,m og indtil videre går
det nu fint, men oplever nogle mærkværdige ting..
Om det skyldes jeg bruger FP2000 (sikkert...), ved jeg ikke, men nogle gange
står teksten fint, men et eller flere af de sidste karakterer står igen
længere nede ad siden.
F.eks. har jeg flg. i et html dokument:

<h1>Grejsdalen 2000-2010</h1><br>

Indhold i class'en er:
float : left;
width: 100%

På siden står et nul og flyder længere nede ad siden.
Det kan ses på http://www.jsc.dk/gre20002010.htm

- har nogen en anelse om hvad pokker det kan skyldes..??

Mvh
/JSC

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-08-03 11:52

"Jan Skov" <janskovchristensen@hotmail.com> skrev
> [...]
> Det kan ses på http://www.jsc.dk/gre20002010.htm
>
> - har nogen en anelse om hvad pokker det kan skyldes..??

Det lyder mystisk, men hvis du starter med at give os en url, der virker,
har vi en mulighed for at kigge på det.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jan Skov

Dato : 28-08-03 12:02

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder mystisk, men hvis du starter med at give os en url, der virker,
> har vi en mulighed for at kigge på det.

hov, en smutter.. den rigtige er http://www.jsc.dk/gre20002009.htm

/Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-08-03 15:28

Din Zipstat kode er skyld i det. Tages den ud forsvinder det ekstra 0.