menu er væk i netscape
Fra : pepss

Dato : 27-08-03 19:17

hejsa NG
når man ser siden www.cafe-flirt.dk med Netscape er menuen der ikke (skulle
være i venter side)
siden men menuen validere og siden med frames har kun fejl men
framespacing="0" border="0" osv.
er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 27-08-03 19:48

> [...]
> framespacing="0" border="0" osv.
> er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Prøv at kigge lidt nærmere på dit stylesheet:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-uri.html

Fejl som denne:
"Same colors for color and background-color in two contexts div.navibg and p"
kunne tænkes at medføre fejlen
Når du har rettet disse fejl, så kunne det tænkes, at det ville virke.

--
Ryan

Fra : pepss

Dato : 27-08-03 20:26

"Ryan Kristensen" skrev

> Prøv at kigge lidt nærmere på dit stylesheet:
> http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator-uri.html

jeg trode endlig ikke at Warnings var noget man skulle gå vildt på i!

> Fejl som denne:
> "Same colors for color and background-color in two contexts div.navibg and
p"

hvad er det lige det betyder?

> kunne tænkes at medføre fejlen
> Når du har rettet disse fejl, så kunne det tænkes, at det ville virke.

det vil da være et forsøg vær!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-08-03 21:48

pepss skrev:

> jeg trode endlig ikke at Warnings var noget man skulle gå
> vildt på i!

Advarsler kommer hvis der er ting der _kan_ gå galt. Hvis man ved
hvad advarslen betyder - og kan se at den ikke for betydning i
praksis - kan man ignorere den, ellers ikke.

> hvad er det lige det betyder?

At for- og baggrundsfarven for et element er den samme i visse
sammenhænge.
--
Jens Gyldenkærne Clausen