Dialog - kolon i subjekt giver problemer
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-08-03 14:08

Efter jeg lige fik et par af markedsgrupperne på listen lagde jeg mærke til
at kolon i overskrifterne vist giver problemer.

Et typisk salgsindlæg - S: gamle støvler

Så ved alle at der er nogen der vil gælge gamle støvler, men når der så
svares på det indlæg kommer den så tilbage på en af følgende måder:

(1) Re: S: gamle støvler
(2) Re: gamle støvler

Når svaret kommer med subject 2, så dukker indlæget (selvfølgelig) op som
et selvstændigt indlæg og ikke som tråd til det oprindelige salgsindlæg...
Det bliver ret forvirrende at følge med i.

Hvor er det det går galt? Er det dem der svarer der og klipper S: væk der
laver fejlen eller er det bare Dialog der ikke gør det godt nok. Er der en
indstilling jeg har overset?

--
Lars

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-08-03 14:26

Lars Jørgensen, du skrev:

> Hvor er det det går galt? Er det dem der svarer der og klipper S: væk der
> laver fejlen

OE klipper S: væk.

> eller er det bare Dialog der ikke gør det godt nok.

Dialog gør det rigtigt.

> Er der en indstilling jeg har overset?

Hvis du kun vil tråde efter references headeren, så højreklik på en
gruppe, Default group options, Sorting/Scoring og fjern fluebenet
ved, start a new tread ...

--
Henrik
Min KorrNews indkommende news def

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-08-03 14:35

On Thu, 28 Aug 2003 15:26:06 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> OE klipper S: væk.

Ahh... jeg tænkte nok det var synderen.

> Hvis du kun vil tråde efter references headeren, så højreklik på en
> gruppe, Default group options, Sorting/Scoring og fjern fluebenet
> ved, start a new tread ...

Mange tak for det. Så blev overblikket lidt bedre.

Ja, jeg er helt enig med din x-face

--
Lars

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-08-03 14:47

Lars Jørgensen, du skrev:

> Mange tak for det. Så blev overblikket lidt bedre.

Velbekomme.