Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 9700Pro All In Wonder erfaringer ??
Fra : Sandholt

Dato : 27-08-03 20:16

Hej NG.

Havde egentlig besluttet mig for at købe Radeon 9800Pro 128Ram men er nu
blevet i tvivl.
Jeg ville også ud og købe mig et Tv-kort, men er nu blevet i tvivl.

Har læst bl.a. dette Review:
http://www.viperlair.com/reviews/video_graph/ati/aiw/9700pro/index.shtml

Så er det jo jeg tænker om det kunne svare sig for mig at købe dette,
istedet for 9800Pro + et Tv-kort, eller skulle man hellere vente til 9800Pro
AIW kommer ?

Nogle her der har erfaringer med 9700Pro AIW ?

På forhånd Tak

Ps. og ja den skal bruges sammen med et Asus P4p800 eller Asus
P4C800-E-Deluxe og en 2,8 Intel med 2x512 Kingston Hyper X.

Hilsen Sandholt

Fra : Jesper

Dato : 28-08-03 00:36

"Sandholt" <Mrjust30(fjern dette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
9800Pro
> AIW kommer ?
>
> Nogle her der har erfaringer med 9700Pro AIW ?

Køb er seperat tvkort f.eks. Terratec Cinergy 400. Det koster vel ca. 400
kroner og kan "genbruges" når du snart skal have nyt grafikkort igen (sådan
er det jo)

/Jesper