Andet multimedie
bentjuul 3670
$ Efteruddannelse $
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 28-08-03 23:09

Hvor skal man hen (Nordjylland, Læsø, Bornholm, men faneme ikke København)
for at få et godt kursus i dtp med pagemaker?

Der er tale om et efteruddannelsesprojekt for to, der har den mest fornødne
viden om dtp.

vh/Torben

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-08-03 06:09

Torben Abilgaard skrev:

> Hvor skal man hen (Nordjylland, Læsø, Bornholm, men faneme ikke
> København) for at få et godt kursus i dtp med pagemaker?

Betyder det alle steder mellem Nordjylland og Bornholm, minus København -
eller hvad?

> Der er tale om et efteruddannelsesprojekt for to, der har den mest
> fornødne viden om dtp.

Hvor lang tid har du planlagt at afsætte til kurset? Er det en speedy
gennemgang på en dag eller to, du er ude efter, eller er det måske
nærmere i uger du tæller?

Hvis tråden udvikler sig mere i retning af uddannelse vil jeg foreslå at
vi futter til dk.undervisning.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-08-03 12:09

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Betyder det alle steder mellem Nordjylland og Bornholm, minus København -
> eller hvad?

Vi vil hjemmefra - væk fra Staden og tilstødende revirer.

> Hvor lang tid har du planlagt at afsætte til kurset? Er det en speedy
> gennemgang på en dag eller to, du er ude efter, eller er det måske
> nærmere i uger du tæller?

Jeg forestiller mig, at det tager mindst en uge at lære pagemaker grundigt -
ikke mindst hvis målet også skal diskuteres.

> Hvis tråden udvikler sig mere i retning af uddannelse vil jeg foreslå at
> vi futter til dk.undervisning.

Jeg har aldrig lært at futte.

> --
> Kurt Lund
> - der også filtrerer toppostere fra.

Toppost - det lyder som en trussel?

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-08-03 13:02

Abildgaard 3140 skrev:

> Vi vil hjemmefra - væk fra Staden og tilstødende revirer.

Okay.

> Jeg forestiller mig, at det tager mindst en uge at lære pagemaker
> grundigt - ikke mindst hvis målet også skal diskuteres.

Det har du ret i.

Jeg er ansat på Vitus Bering CVU (Center for videregående uddannelse) i
Horsens som underviser og har kørt kurser i Pagemaker siden 1992. Send en
mail hvis det lyder interessant.

> Jeg har aldrig lært at futte.

Det er nu nemt nok: Vælg [Vis-Alle brevhoveder]. Sæt den valgte
nyhedsgruppe ind i feltet [Opfølgning til:] og send mailen.

> Toppost - det lyder som en trussel?

Hvordan kan du dog læse det ud af teksten? Det er såmænd bare en
oplysende tekst til folk der kommenterer mine indlæg om, at de ikke skal
forvente svar fra mig, hvis de citerer som en brækket arm.