virksomhed skal flytte adresse - hvad gør ~
Fra : anders

Dato : 26-08-03 11:36

En enmandsvirksomhed skal flytte adresse - hvad gør man?

Hvem skal man huske at melde det til (ud over kunder selvfølgelig)? Er der
nogle specielle blanketter man skal udfylde? Hvor lang tid i forvejen skal
man melde flytningen?

Mvh.
Anders

Fra : P. Hohnen

Dato : 26-08-03 12:22

Du skal meddele det til Told & Skat, som sender dig et nyt
regisrteringsbevis. Jeg ved ikke om de har en speciel formular, men det
rækker sikkert med et brev

/Peter Hohnen

Fra : Omega Support Jørgen~

Dato : 27-08-03 09:44

P. Hohnen <hohnen@mail.dk> skrev:
>Du skal meddele det til Told & Skat,
>som sender dig et nyt
>regisrteringsbevis. Jeg ved ikke om
>de har en speciel formular, men det
>rækker sikkert med et brev

Du kan hente denne blanket hos toldskat

http://www.erhverv.toldskat.dk/Blanketter/40001.pdf

det bør være nok at udfylde CVR-NR samt de ændringer, der er i
forhold til nuværende registrering. Husk underskrift på side 2.
Print kun side 1 og 2.

Du kan på www.cvr.dk se, hvad der er registreret netop nu, hvis du
ikke lige kan finde dit registreringsbevis.

Der kan godt gå et par uger, før du får et nyt registreringsbevis.
Bemærk at det sendes til den nye adresse.

Husk også at lave flyttemeddelelse hos postdanmark, så du kan få
eftersendt din post. Den eftersendes normalt i 6 måneder efter
flyttedato. Hvis det ikke er nok, så laver man bar en
flyttemeddelelse hos postdanmark mere, når de 6 måneder er gået.

mvh
Jørgen Rømming