Godkendelse af FI-kort
Fra : Bounce

Dato : 26-08-03 10:19

Hvor skal FI kort godkendes når man selv vælger at printe OCR linie på
fortrykte kort?
Hvilken adresse skal de sendes til?
Hvor mange skal fremsendes?
Skal der sendes en form for "ansøgning" med?

Fra : ZyliaX

Dato : 26-08-03 11:07

Svaret findes på google. Søg på "Godkendelse + FI"

Fra : Bounce

Dato : 26-08-03 14:06

Tak for svaret. Har indsendt 20 kort til PBS :)

Fra : Jais Blom Pedersen

Dato : 26-08-03 12:51

Bounce wrote:
> [...]
> Hvilken adresse skal de sendes til?
> Hvor mange skal fremsendes?
> Skal der sendes en form for "ansøgning" med?

Det kommer an på hvilken bank du er kunde i. Hvis du er Danske/BG Bank
kunde, kan du på

http://www.bgbank.dk/Link/downloadfiler

hente deres blankethåndbog, hvor der på sidste side i kapitel 1 er en
ansøgningsformular. Min erfaring er dog at du kan få din rådgiver til at
ordne det for dig.

Jais