kvittering for læst mail i eudora 5.1, hvo~
Fra : Jakob

Dato : 25-08-03 08:54

Da jeg efterhånden ikke stoler på min udbyder mere vil jeg gerne anvende
den funktion at man kan få modtageren til at kvitere for modtagelsen,
men kan ikke finde ud af hvordan dette gøres med Eudora ???

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-08-03 09:27

Jakob wrote in news:MPG.19b3df058c7bb9b3989726@sunsite.auc.dk:

> [...]
> anvende den funktion at man kan få modtageren til at kvitere for
> modtagelsen, men kan ikke finde ud af hvordan dette gøres med

Hvis du bare vil gøre det for udvalgte beskeder gør du det i det
vindue hvor du "composer" din besked. Som her:

http://www.ducktrucks.dk/palle/misc/eudora/news/returnrec.gif

Husk dog på at mange (ihvertfald mig selv om min omgangskreds) har
slået return receipient fra generelt. Personligt synes jeg det er
lidt irriterende at skulle kvittere for modtagelsen, så jeg har sat
Eudora til altid at nægte en kvittering.

--
Palle Jensen

Fra : Jakob

Dato : 25-08-03 15:43

> http://www.ducktrucks.dk/palle/misc/eudora/news/returnrec.gif

Det var lige det jeg er ude efter, tak for det

> Husk dog på at mange (ihvertfald mig selv om min omgangskreds) har
> slået return receipient fra generelt. Personligt synes jeg det er
> lidt irriterende at skulle kvittere for modtagelsen,

Det gør jeg også, men jeg har ikke den store tillid til min udbyder for
tiden og da jeg har oplevet at et par vigtige mails ikke er kommet frem
vil jeg gerne bruge dette i udvalgte tilfælde

Venlig hilsen

jakob

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 26-08-03 20:55

Jakob wrote:
> Det gør jeg også, men jeg har ikke den store tillid til min udbyder
> for tiden og da jeg har oplevet at et par vigtige mails ikke er
> kommet frem vil jeg gerne bruge dette i udvalgte tilfælde

Kan du ikke til sidst i mailen bede dem kort svare tilbage, at de har
modtaget din mail?
Så kommer det ikke til misforståelser.

Poul Erik
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Fra : Jakob

Dato : 27-08-03 17:52

> Kan du ikke til sidst i mailen bede dem kort svare tilbage, at de har
> modtaget din mail?
> Så kommer det ikke til misforståelser.

Det er sgu ikke altid det virker, folk er sgu sløve, der er lidt bedre
når der dukker et "officielt" vindue op synes jeg

Hygge

Jakob