Skærme
Fijala 3554
Samsung Garantireparation :(
Fra : Martin T.

Dato : 26-08-03 16:35

Hejsa alle

Nogele af Jer som har fået repareret Samsung TFT skærme?

Situationen er, at på mit arbejde, hvor jeg sidder som bla. IT-indkøber,
måtte jeg sende en kollegas Samsung 191T TFT skærm til garantireparation hos
forhandleren. Ifølge Samsung.se skal det gøres gennem købsstedet.

Jeg sendte en sølv afsted til reparation og idag 3 uger efter kommer der en
SORT-farvet TFT tilbage som faktisk er ældre end den som jeg sendte ind
(marts 2002 mod august 2002). Derudover er nogle af knapperne slidt, det
sorte er gået væk og der er en svag rids gennem navnet SyncMaster.

Hmm.... åbenbart tager firmaet Teleplan (www.antaservice.se) sig af Samsung
skærme.

Ikke lige det man forventer af 3 års garanti. Min forhandler forsvarer sig
med det som står på Teleplans hjemmeside:

"Utbytesservice innebär att produkten byts mod likadan eller likvärdig
produkt..."

Dvs. sølv og sort farvet skærme er de samme.

Nu gider jeg sku ikke at slås med dem og min kollega blev så træt af at
vente, at han tager den som den er.

Næste gang køber jeg sku Samsung gennem Dell, da de ombytter næste dag med
fabriksny.

Mvh. Martin T.

Fra : ct

Dato : 04-09-03 21:51

> [...]
> produkt..."
>
> Dvs. sølv og sort farvet skærme er de samme.

På hjemmesiden vælger man selv om man vil benytte reperationsserveice eller
udbytteservice. Ville du være sikker på at få den samme skærm igen kunne du
vel have valgt det første ?

Jeg har brugt udbytteservice en 3-4 gange nu og er tilfreds. Det tager godt
nok lidt tid, og kommunikation er der ikke så meget af, men hva' det er jo
også forholdsvist billige skærme.

claus