Asus V9280/TD brændt af?
Fra : -V-

Dato : 25-08-03 11:08

Har et V9280, som har tjent mig glimrende i 3 mdr.

Forleden kunne jeg efter en lille ur på sofaen ikke vække skærmen af dvale,
og selv om jeg ikke kørte nogen som helst krævende applikationer kunne jeg
ikke få skærmbilledet frem igen.

Jeg havde ikke på daværende tidspunkt ændret i konfigurationer, drivere
eller lignende.

Jeg udskiftede det med et ældgammelt 4 mb grafikkort, som selvsagt ikke kan
noget nær det samme, men det virker, så det er altså ikke skærmen der er
noget i vejen med.

Kan kortet virkeligt være blevet brændt af, eller hvad kan der ellers være i
vejen?

-V-

Fra : Zif

Dato : 25-08-03 11:12

Det kan det sagtens, især hvis det ikke har fået køling nok, prøv at tjek om
køleren på grafikkortet kører når du starter computeren.

Zif