Hvor er Geforce 4 TI 4600?
Fra : Zif

Dato : 24-08-03 15:55

Hvad er der sket med kort af typen TI 4600, der er kun 3 forskellige
inde på edbpriser.dk, og de er alle ret dyre.

Er der nogen der har set det til under 1500 kr. nogen steder

Zif

Fra : Søren Andersen

Dato : 24-08-03 16:16

Ja midtdata solgte ud af Creative ti4600 kort for nogle uger siden. De
kostede godt og vel 1000 kr.
Prøv at ringe rundt til de forhandlere som ligger inde med kortene. Måske er
de interesseret i at slå "lidt" af for at komme af med dem :)

Mvh.
Søren Andersen

Fra : KeNzO

Dato : 24-08-03 17:43

hvad er det galt med dette kort siden de forhandler vil "slå lidt" af på det
?

Fra : Rune

Dato : 24-08-03 17:54

"KeNzO" <kenzo21@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er det galt med dette kort siden de forhandler vil "slå lidt" af på
det
> ?

Jeg tror ikke der er "noget galt" med dem... Det er vel for at komme af
med lidt ældre modeller, for at få plads til et nyt sortiment.
Jeg købte et Creative GF4 ti 4600 128MB for 1025,- hos Midt Data for 6 uger
siden, og det kører perfekt.
Det er ikke på deres hjemmeside længere, men prøv at ringe lidt rundt til de
forskellige forhandlere.

Rune

Fra : Zif

Dato : 25-08-03 06:18

Ja, det må jeg så prøve, for sådan et kort skulle da køre næsten lige så
godt som nogle af deres nyere