Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilket program skal jeg bruge
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 25-08-03 17:53

Hvilket program skal jeg bruge for at lave disse farveskift som jeg har
fundet her, og hvordan ?

http://www.autobornholm.dk/plex/

Det er super flot lavet!!

Mvh

Thorkild

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-08-03 17:56

"Thorkild Nielsen" <Thorkild_fjern_@s16.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket program skal jeg bruge for at lave disse farveskift som jeg har
> [...]

Jeg tror det er lavet i Photoshop, det kan gøre det.
Det er noget med at lave noget maske og så justere farverne, en ret sjov
ting at lege med.

Kim Larsen

Fra : Niels

Dato : 25-08-03 17:59

Ja, og så fylder det endda 4 kb mindre end den ægte vare.
Jeg synes det plejer fylde mere når man leger med billederne.

Jeg vil foreslå Adobe Photoshop.
Forstørre billedet og marker bilen, så kan du også lave den skotsk-ternet.
Hilsen Niels

Fra : Bente Christensen

Dato : 26-08-03 22:52

Photoshop

du kan ret hurtigt lave noget lignende ved at gå i
image ->adjustment->replace color/selective color