Program til at designe køkken og badeværel~
Fra : Henrik A

Dato : 23-08-03 20:25

Findes der et program, hvor man kan angive størrelser på køkkenet og sætte
elementer ind?

Det skulle også gerne være sådan, at man kan vælge nogle overflader, så man
kan se det endelige resultat.

Hvis det er muligt, så ville det være rart om man også kunne sætte klinker
på gulvet og fliser på væggene.

Findes der sådan et program??

Mvh.

Henrik

Fra : Hauge

Dato : 23-08-03 20:41

Hejsa

"Henrik A" <slet_dette@privat.dk> wrote in message
> Findes der et program, hvor man kan angive størrelser på køkkenet og sætte
> elementer ind?

Jeg har hentet Ikeas køkken-program på
www.ikea.dk se evt. i deres nyeste katalog der er kommet ind af døren, det
er faktisk et ganske fint program, med 3d-visning osv.

Mvh Hauge

Fra : Peter Holm

Dato : 24-08-03 11:28

Hauge wrote:
> [...]
> www.ikea.dk se evt. i deres nyeste katalog der er kommet ind af
> døren, det er faktisk et ganske fint program, med 3d-visning osv.

ja, du kan se et eksempel på min side, hvor jeg har et køkken til salg. Det
virker ret godt!
http://home1.stofanet.dk/phc/kokken/kokken_til_salg4.html

Mvh
peter

Fra : Thomas

Dato : 25-08-03 14:44

"Hauge" <1476230.hauge@spamfree.dk> wrote in message
> [...]
> www.ikea.dk se evt. i deres nyeste katalog der er kommet ind af døren, det
> er faktisk et ganske fint program, med 3d-visning osv.

En sidebemærkning: Det er samme program Montana stiller til rådighed
fra deres hjemmeside - selvfølgelig med andre møbel biblioteker..
mvh
Thomas

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 24-08-03 10:39

> Findes der et program, hvor man kan angive størrelser på køkkenet og
> sætte elementer ind?

Jeg har købt et hos http://www.room328.com/ (med svedberg elementer)

Det er vel egenligt ok, og jeg har brugt det til det jeg ønskede

--
/A
PS Jeg sælger det gerne videre til 75% af hvad jeg gav