Efterisolering, men hvor?
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 23-08-03 18:31

Hej

Efter at have isoleret min krybekælder har jeg nogle pakker isolering
til overs. Tanken var at smide det på loftet. Men da det ikke kan dække
det hele, så var min tanke at lægge det ovenpå de rum som skal være lidt
varmere end resten af huset (badeværelserne), derefter rundt om
skortstenen i ca 3m radius og til sidst, hvis der er noget tilbage, i
den nordlige ende af huset.

Er de helt galt?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-08-03 18:40

On Sat, 23 Aug 2003 19:30:58 +0200, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

> [...]
>varmere end resten af huset (badeværelserne), derefter rundt om
>skortstenen i ca 3m radius og til sidst, hvis der er noget tilbage, i

Køb lidt mere så du har til hele loftet.

--
Jens

* GAME OVER * HIGH SCORE = 6,746,895 YOUR SCORE = 130

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 23-08-03 19:20

Hej

Jens Petersen wrote:
> Køb lidt mere så du har til hele loftet.

Det var også meningen - senere. Jeg ville blot, at der der er i overskud
kunne gøre gavn fremfor blot at ligge i pakkerne, som iøvrigt ligger på
loftet

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : THS NIEL

Dato : 24-08-03 09:54

Jeg tror ikke, at du får ret meget ud af ikke at isolere det hele. Varmen
siver bare udenom. Brug istedet den overskydende isolering til at isolere de
sværest tilgængelige områder. Så er det nemmere at isolere løbende, når du
finder plads i budgettet til at købe lidt isolering på tilbud.....