Powermeet Slut!
Fra : Ninja Rider

Dato : 23-08-03 17:03

Hejsa

Tak for en god dag!

Dette års vinder, blev igen Henrik Mortensen, med han's R1 Turbo, der
havde fået alt hvad turboen kunne levere. (1,4bar) Dog var der ikke nok
modstand i rullefeltet til at den kunne lade med mere end 1,2bar....
Den smed da også lidt mere end sidste år, nemlig 272hk (mener jeg det
var). Sidste år smed den 226hk.
Næste projekt bliver nok vand indsprøjtning!

En anden stor overraskelse var en Suzuki GSX1300R Haløjabusa Turbo. Den
havde fået monteret et turbo kit fra USA, og smed 250hk!

Der var også nogle gale svenskere, der havde lavet en Fazer Turbo. Den
skulle have omkring 280-300hk, men på feltet smed den "kun" 207hk!
Ejeren sagde at det var en udstødnings ventil der var brændt.
Den havde monteret en HKS Blowoff ventil, der gav en Rigtig fed lyd fra sig.

Ellers var der ikke så mange af de store overraskelser.

Det mest sørgelige var at Kawa'en gik ind under 750ccm'erne, og derfor
ville jeg ikke stille op. Ellers havde jeg gode vinder chancer....

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : S.G

Dato : 23-08-03 17:06

Lyder som det har været en god dag
Er der et site hvorpå der bliver smidt billeder?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-08-03 17:17

"S.G" <diller@fjern.mbox301.get2net.dk> wrote in message

> Er der et site hvorpå der bliver smidt billeder?

www.powermeet.dk , der er dog ikke kommet noget fra i år endnu...

Thore

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 23-08-03 17:48

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det mest sørgelige var at Kawa'en gik ind under 750ccm'erne, og derfor
> ville jeg ikke stille op. Ellers havde jeg gode vinder chancer....

Så er jeg også komet hjem. Det var en rigtig fed dag, med masser af hårdt
pumpede maskiner.
Det var selvfølgelig mega fedt med de turboladede maskiner. Med en af de
ting jeg synes er det sjovest ved sådan en dag, er at se hvor meget de
"proff" tunere kan hive ud af et komplet udstødnings system og et portet
topstykke. Mange gange havde de maskiner der havde fået den helt store
tur(portet top, hævet kompression osv.) kn 1-2hk mere en dem der bare havde
fuldt udstødningssystem.

Men FÅÅÅÅÅÅÅKKKK de turbo maskiner lød godt, og 272 hk flytter nålen på
dynoen MEGET hurtigt.

Tobias, Der måske kommer med en turbo CB 500 om 3 år

Fra : Armand

Dato : 24-08-03 23:31

Tobias Møller Larsen <tobber@wanadoo.dk> skrev i en

> [...]

Også helt i ånd med motorcykellivets uskrevne love §1 !

--
Armand

Fra : martinussen

Dato : 24-08-03 13:09

> Dette års vinder, blev igen Henrik Mortensen, med han's R1 Turbo, der
> havde fået alt hvad turboen kunne levere.
Det er sgu helt fantatisk at han vinder igen.. Han er bare for god..!

> Den smed da også lidt mere end sidste år, nemlig 272hk (mener jeg det
> var).
Det er rigtigt..

> Næste projekt bliver nok vand indsprøjtning!
Argh. mon dog (?)

> Der var også nogle gale svenskere, der havde lavet en Fazer Turbo. Den

> skulle have omkring 280-300hk, men på feltet smed den "kun" 207hk!
Hvad skal sådan nogle skøre svensker til sådan et træf.. Har de ikke
nogle i sverige(?).
Jeg ville da sige at det var forkert, hvis der var en svensker der løb
med titlen dk's stærkest.. Det giver jo ikke mening.. Godt vi har
Henrik..!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-08-03 16:56

Hejsa

> [...]
>Jeg ville da sige at det var forkert, hvis der var en svensker der løb
>med titlen dk's stærkest.. Det giver jo ikke mening.. Godt vi har

De stillede ik op i testen! De var pause klovne!
De kunne jo af gode grunde ikke have Danmarks stærkeste MC

Mvh Emil

Fra : Frank Verner Thomsen

Dato : 24-08-03 15:53

> Dette års vinder, blev igen Henrik Mortensen,

Findes der ikke video optagelser med lyd af nogle af disse målinger??
på nettet.

bo-gsxR

Fra : Mikael.N

Dato : 24-08-03 16:56

Frank Verner Thomsen skrev i meddelelsen
<3f48d0b2$0$21566$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Findes der ikke video optagelser med lyd af nogle af disse målinger??
>på nettet.
>
>bo-gsxR
>
>Hej
Jeg optog det meste men på alm video, jeg er ved at finde ud af
omkostningerne ved at lave det om til digital.
vh mikael