The Impostors / TV2 Zulu 24-8
Fra : Peter Heide

Dato : 23-08-03 13:58

http://www.imdb.com/Title?0120823

Gå ikke glip af denne slapstick komedie imorgen kl. 20.00-21.40 på Zulu.
Efter min mening en af de bedste komedier inden for de seneste
år (jeg kan forøvrigt ikke komme i tanker om nogen andre der når
denne til sokkeholderne)

Læste en anmeldelse af The Impostors af Jacob Stegelmann i Berlingeren
da den røg direkte ud på video for et par år siden. En meget positiv
anmeldelse .

Lejede filmen i den lokale videosnask og købte den dagen efter.
Den er virkelig god !

Woody Allen medvirker også i filmen.For dem der kan li' ham.

Fra : Per

Dato : 25-08-03 08:01

> [...]
> Efter min mening en af de bedste komedier inden for de seneste
> år (jeg kan forøvrigt ikke komme i tanker om nogen andre der når

hmmm jeg så de første 15 minutter og gad ikke se den færdig.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 26-08-03 20:46

"Per" <Minemailadresseer_pzk@crayonFjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> hmmm jeg så de første 15 minutter og gad ikke se den færdig.

Giv da en film en chance!!

Jeg gav den 25 minutter...

Fra : Peter Heide

Dato : 26-08-03 23:51