Skattereform
Fra : Peter G C

Dato : 23-08-03 10:41

Kære Skattefolk.

Den skattereform med skattelettelser, som blev vedtaget af Folketinget i år,
hvordan virker den i de kommende år?

/Peter

Fra : Dan

Dato : 23-08-03 10:55

> Den skattereform med skattelettelser, som blev vedtaget af Folketinget i
år,
> hvordan virker den i de kommende år?

Den vil plukke dig for hver eneste lille inflationsramte 5 øre, den
overhovedet kan, skjult under dække af at være en skattelettelse!
Præcis ligesom alle de andre skattereformer!

mvh.,
Dan

Fra : David T. Metz

Dato : 23-08-03 15:28

Peter G C skriblede:
> Kære Skattefolk.
>
> Den skattereform med skattelettelser, som blev vedtaget af
> Folketinget i år, hvordan virker den i de kommende år?

Hvilken skattereform? Der er mig bekendt ikke vedtaget nogen reform, kun
nogle minimale justeringer hist og her.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Peter G C

Dato : 23-08-03 17:18

In news:3f4779f6$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
David T. Metz <dtm.ioa@cbs.dk> typed:

[klip]

> Hvilken skattereform? Der er mig bekendt ikke vedtaget nogen reform,
> kun nogle minimale justeringer hist og her.

Ja netop. Det skulle give nogle få kroner næste år...... der er jo intet nyt
i det - jeg ville bare gerne se tallene igen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : "z