LaserWriter Select 360 Service Manual?
Fra : Finn Johannessen

Dato : 28-12-00 11:56

Min printer, en Apple LaserWriter Select 360, er begyndt at printe alt
for svagt ud - selv med en helt ny printerpatron og Print Density sat
til maximum. Jeg tror at den simpelthen er snavset indeni. Er der mon én
der ved om/hvor jeg kan finde en servicemanual til den, så jeg kan få
den lukket op uden at beskadige noget?

Mvh
Finn Johannessen

--
Finn Johannessen
Email: finnjo@get2net.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-12-00 13:48

In article <1emckqk.wc9wx2jt60fcN%finnjo@get2net.dk>, finnjo@get2net.dk
(Finn Johannessen) wrote:

> [...]
> til maximum. Jeg tror at den simpelthen er snavset indeni. Er der mon én
> der ved om/hvor jeg kan finde en servicemanual til den, så jeg kan få

Det er sikkert spejlet der skal renses, en typisk fejl på denne model.

Jeg kan maile dig en manual hvis du vil have det, ellers kan du hente
den via Hotline på adressen: 24.4.37.205.

Du kan også købe en gør det selv video samt eventuelle reservedele hos
<http://www.fixyourownprinter.com>.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Finn Johannessen

Dato : 29-12-00 07:01

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> den via Hotline på adressen: 24.4.37.205.
>
> Du kan også købe en gør det selv video samt eventuelle reservedele hos

Mange tak for svaret. Du må meget gerne maile Servicemanualen til mig.
Jeg har prøvet at hente den på Hotline, men det ku' jeg skutte hitte ud
af. Tak også for henvisningen til www.fixyourownprinter.com, som jeg
sikkert også snart får brug for. Jeg anede ikke at stedet fandtes!

Med venlig hilsen og et Godt Nytår til dig, Martin, og til alle i denne
ng., hvor hjælpsomheden virkelig er enestående.

Finn Johannessen
--
Finn Johannessen
Email: finnjo@get2net.dk