Server-kabinet
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 23-08-03 03:22

Hej med jer

Jeg har lidt svært ved at finde det rette kabinet til serverbrug men jeg har
kigget på et Chieftec Winner Miditower kabinet som jeg ikke ved helt om
bruges som mindre server??

Jeg tænker på at bruge alm. ATX bundkort og alm. ATX strømforsyning i
kabinettet så jeg ved ikke om Chieftec Winner-kabinettet kan klare det??

Findes der mindre og bredere server kabinetter som også kan klare disse
ovenstående ATX-dele?
Det er nok med eksterne 3,5 slot, 5,25 slots og interne 4 3,5 i kabinetterne
som jeg søger efter til at installere mine "gamle" dele??

Har I gode www-adresser til forhandlere af disse kabinetter??

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Christian Hansen

Dato : 24-08-03 10:48

Jeg ved at www.3ware.dk