Sexlegetøj og hygiejne
Fra : Helle

Dato : 22-08-03 19:39

Hejsa.

Jeg har noget sexlegetøj (dildoer) men hvordan gør jeg det rent når det er
blevet brugt? skal det bare skyldes i koldt eller varmt vand ( det siges jo
at varmt vand indeholder bakterier ) eller skal jeg skylle med kogende vand
som jeg har haft gjort nogle få gange? jeg har jo ikke ligefrem lyst til at
pådrage mig selv underlivsbetændelse mm.
Hvordan er det bedst at opbevare legetøjet efter rengøring og brug? jeg har
det ligenu liggende i frit i en kasse med låg men bør jeg have det i en
stofpose, plastpose ell? findes der specielle midler man kan rengøre med?

Mvh Helle

Fra : Henning

Dato : 22-08-03 21:07

Helle wrote:
> [...]
> jeg har det ligenu liggende i frit i en kasse med låg men bør jeg
> have det i en stofpose, plastpose ell? findes der specielle midler

Her i huset, får det lige en gang hurtig afvaskning med flydende
intimsæbe, før det tages i brug og morgenen efter, tingene ligger
løst i sengebords skuffen
( Det har det gjort i over 20 år uden problemer)

MVH
Henning

Fra : Britta

Dato : 22-08-03 21:26

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> som jeg har haft gjort nogle få gange? jeg har jo ikke ligefrem lyst
til at
> pådrage mig selv underlivsbetændelse mm.

Hej Helle,
Renlighed er en god ting, men mænd overhælder jo heller ikke deres
pikke med kogende vand, og hvis den mandlige intimhygiejne ligger på
et fornuftigt niveau er samleje jo ikke sundhedsskadeligt. Vand og
sæbe er helt fint. Man kan købe 'vaskemiddel' til dildoer, men jeg har
aldrig selv brugt det.

Venligst,
Britta

Fra : Kathrine

Dato : 22-08-03 21:40

"Helle" skrev:

> [...]
en
> stofpose, plastpose ell? findes der specielle midler man kan rengøre

Her bliver de vasket i den flydende håndsæbe og alm. varmt vand før og
efter
Og så lægger jeg dem i en plastikpose, indtil jeg skal bruge dem igen.
Har aldrig haft nogen problemer.

--
Kathrine
---

Fra : Helle

Dato : 23-08-03 09:17

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message

> [...]
> efter
> Og så lægger jeg dem i en plastikpose, indtil jeg skal bruge dem igen.

Tak for de gode råd. Alletiders. Jeg har imidlertid et andet problem også.
Mine dildoer er skrækkelig kolde selvom de bare ligger i en kasse i et skab.
Jeg kan jo ikke rigtig have dem liggende frit fremme på radiatoren *s* men
hvad gør I andre? Det samme gælder vores kondomer - ikke særlig ophidsende
og rart at få sådan et koldt kondom på eller stukket en forholdsvis kold
dildo op.
Gode råd søges! Mvh Helle

Fra : Henrik B.

Dato : 23-08-03 10:17

Helle wrote:
[...]

Læg dem i en skål med varmt vand, et par minutter inden de skal benyttes.

M.v.h.

Fra : Camilla

Dato : 23-08-03 11:57

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og rart at få sådan et koldt kondom på eller stukket en forholdsvis kold

Jeg tager min dildo med ind i seng og ligger den ved siden af mig imens jeg
varmer mig selv op med mine fingre, når jeg er blevet enorm ophidset og skal
bruge dildoen har jeg ingen problemer med at den er kold.

kh
Camilla

Fra : Katja

Dato : 23-08-03 13:18

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
skal
> bruge dildoen har jeg ingen problemer med at den er kold.

Jeg bruger samme metode om Camilla og det virker fint.
Hvis det ikke er nok, så put dildoen under det varme vand.

Venligst
Katja

Fra : Den lille havfrue

Dato : 23-08-03 15:52

"Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> wrote in message
> [...]
> >
> Jeg bruger samme metode om Camilla og det virker fint.
> Hvis det ikke er nok, så put dildoen under det varme vand.

Jeg har mine dildoer liggende klar under dynen på et varmetæppe, så de altid
er klar, for jeg bruger dem meget gerne 3-4 gange om dagen. Hvor tit bruger
I andre piger Jeres dildo(er) ?

Jeg har også købt en som kører på lysnet og ikke skal have batterier, og der
er indbygget varmeapparat i den. Den er vildt dejlig at onanere med

Havfruen

Fra : Katja

Dato : 23-08-03 18:54

"Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> skrev i en meddelelse
> 010.worldonline.dk...
>KLIP<

Hvor tit bruger I andre piger Jeres dildo(er) ?

> Havfruen

Hej'sa

Til tider har jeg gang i dem hver dag, men der kan sagtens
gå 1 uge uden jeg har leget med dem.

Det kommer lidt an på mit humør og om jeg er blevet
inspireret af et eller andet.

Venligst
Katja

Fra : Camilla

Dato : 23-08-03 21:58

"Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gå 1 uge uden jeg har leget med dem.
>
> Det kommer lidt an på mit humør og om jeg er blevet

Det er også meget forskelligt hvor tit jeg bruger min, nogle gange går der
uger imellem og andre gange bruger jeg den dagligt...ja flere gange om
dagen.
her i sommer har jeg faktisk brugt den næsten hver dag...det er nok
varmen...

Kh
Camilla

Fra : Den lille havfrue

Dato : 23-08-03 23:00

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> dagen.
> her i sommer har jeg faktisk brugt den næsten hver dag...det er nok

og det er nok også alle de flotte fyre

Jeg har min favoritdildo med i tasken (har stor taske) næsten alle steder,
og her i sommerens løb brugte jeg den altid på stranden, fordi jeg blev så
liderlig af at ligge i solen uden tøj, og få sol på min glatbarberede, som
blev stor og våd
Kender I andre dette med at ligge nøgen på stranden og så blive meget
liderlig ?

Gad vide om det kun er mig ? - men jeg KAN kke undvære mine dildoer.

Jeg bruger også sådan et tungt æg i skeden, som jeg går rundt med om dagen
på arbejdet, og når jeg så kommer hjem smider jeg alt fra mig og onanerer
med mine dildoer. Det tager kun 5-10 min og så er jeg bare så glad og
lykkelig bagefter
Kender I det piger ?

Hilsen Havfruen

Fra : Katja

Dato : 24-08-03 00:53

> [...]
> liderlig ?
>
> Gad vide om det kun er mig ? - men jeg KAN kke undvære mine dildoer.

Nu ligger jeg ikke nøgen på stranden, men jeg kan sagtens blive liderlig
alligevel.
Dog ikke SÅ liderlig, at jeg kunne finde på at lege med min dildo midt på
stranden.
Det må sku' vente til jeg kommer hjem

Venligst Katja

Fra : Den lille havfrue

Dato : 24-08-03 20:32

> Nu ligger jeg ikke nøgen på stranden, men jeg kan sagtens blive liderlig
> alligevel.

Hvad bliver du så liderlig af ?
Jeg bliver liderlig af at solen skinner på min glatbarberede sommerfugl

> Dog ikke SÅ liderlig, at jeg kunne finde på at lege med min dildo midt på
> stranden.

Ej, heller ikke MIDT på stranden vel, for så kommer alle de der halvfede
klamme mænd luskende

> Det må sku' vente til jeg kommer hjem

Aeeeeh - jeg har svært ved at vente så jeg gør det på stranden - og iøvrigt
også når jeg kommer hjem

- -
Jeg har læst lidt i gruppen her, og der er nogle som hævder at kvinders
skede kun skulle være 10-12cm men min er faktisk dobbelt så stor. Jeg har
aldrig hørt om nogen med så lille en skede, og er det ikke noget som mænd
med små penisser har fundet på, ligesom mændene her i gruppen som påstår
dette ?
Eller har disse mænd bare ingen erfaring med kvinder ?

Er jeg bare unormal, for jeg kan tage 23cm når jeg er liderlig ?
Jeg har målt det på min store dildo på 30cm, og der stikker 7cm ud når den
bunder

Jeg ville gerne vide hvor store de dildoer er som I andre piger bruger ?
og hvor meget I kan tage ?
og hvilke modeller I bedst kan lide ? *fnis*
Kan I få samme fede orgasme med de små dildoer som med de store ?

Hilsen Havfruen

Fra : Camilla

Dato : 24-08-03 21:18

> "Katja" <Hyggedyret@paradis.dk> wrote in message

> Hvad bliver du så liderlig af ?
> Jeg bliver liderlig af at solen skinner på min glatbarberede sommerfugl

Jeg bliver altid meget våd og liderlig af at tage solbad.

Knus
Camilla

Fra : Den lille havfrue

Dato : 24-08-03 22:01

> Jeg bliver altid meget våd og liderlig af at tage solbad.

Altså med tøj på ?

Hilsen Havfruen

Fra : Camilla

Dato : 25-08-03 07:43

> "Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in message

> Altså med tøj på ?

Ja, hvis det er et offentlig sted har jeg altid trusser på, men hjemme i
haven ligger jeg da nøgen.

Camilla

Fra : Machoman

Dato : 26-08-03 23:56

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> wrote in news:nei2b.57038$Kb2.2534818
@news010.worldonline.dk:

> Ja, hvis det er et offentlig sted har jeg altid trusser på, men hjemme i
> haven ligger jeg da nøgen.

Der er da ikke noget at være genert over for, hvis du er en flot pige ?
Det er også grimt med en hvid røv

Der findes nogle få nøgenbadestrande hvor kun de unge og flotte kommer
(ingen fede halvgamle mænd der lusker i krattet), og vi har nogle kanon
dejlige sexorgier på stranden når solen går ned

Ikke en eneste pige går (humper) derfra uden at have fået utallige
serieorgasmer

Machoman

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 27-08-03 14:50

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (ingen fede halvgamle mænd der lusker i krattet), og vi har nogle kanon
> dejlige sexorgier på stranden når solen går ned

Hvad er det for nogle strande?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Zorba

Dato : 29-08-03 08:24

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> "Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for nogle strande?
>
> mvh.
> Martin Jørgensen.

De findes kun i hans fantasi......

Zorba

Fra : Katja

Dato : 24-08-03 21:22

> [...]

> og hvilke modeller I bedst kan lide ? *fnis*
> Kan I få samme fede orgasme med de små dildoer som med de store ?

Jeg har en dildo på 25 cm. og når den er i bund er der 5 cm. i overskud.

Jeg har en dildo i jellymateriale, som jeg er MEGET for, en dobbelt dildo
i jelly (uden vibrator), som også er rigtig god, en lille buttplug og så har
jeg en sommerfugl, som jeg ikke synes fungerer ordentligt.

Venligst
Katja

Fra : Den lille havfrue

Dato : 24-08-03 22:11

> Jeg har en dildo på 25 cm. og når den er i bund er der 5 cm. i overskud.

Åh det var godt, ellers ville jeg nok blive beskyldt for at være unormal af
ham Henning der påstår at en skede kun er 10-12cm
Har faktisk aldrig hørt om en der er så lille.

Håber flere piger vil deltage i statistikken som foreløbig er:

Havfruen 23cm
Katja 20cm

> Jeg har en dildo i jellymateriale, som jeg er MEGET for,

Du mener vel "er MEGET glad for"

> en dobbelt dildo
> i jelly (uden vibrator), som også er rigtig god, en lille buttplug og så
har
> jeg en sommerfugl, som jeg ikke synes fungerer ordentligt.

Ja jeg bryder mig heller ikke om sommerfugle til klitorissen - vil hellere
have en dildo der kan mærkes
Jeg er også meget glad for min jellydildo uden vibrator. Den er snart slidt
op

Hilsen havfruen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-08-03 22:54

Den lille havfrue wrote:
> Åh det var godt, ellers ville jeg nok blive beskyldt for at være
> unormal af ham Henning der påstår at en skede kun er 10-12cm
> Har faktisk aldrig hørt om en der er så lille.

skeden _ER_ kun 10-12 cm dyb..... at den er elsatisk og kan udvide sig og
rumme ret meget mere, beviser almindelige barnefødsler jo ;)

lad mig stille et eksembel op, som jeg er ret sikker på du kan nikke
genkendende til.....
den ene gang om måneden hvor en tampax er nødvendig....... er du da nødt til
at bruge en forlænger for at få den helt i bund??
en normal tampax er jo ca 5-7 cm lang, og har en snor der er ca lige så
lang...... dens placering, når den sidder korrekt, er sådan at den lige
rammer livmoderhalsen.... og hvis du så efterfølgende lige stikker en finger
op og mærker hvor den sidder, vil du sikkert ikke kunne få den mere end ca 5
cm op før du rammer tampaxen.....

en anden måde at teste på er at prøve at ramme livmoderhalsen med
fingerspidserne...... det kan i mit tilfælde SAGTENS lade sig gøre, og mine
fingre er ihvertfald ikke de 20-22 cm lange som jeg kan rumme ;)

> Ja jeg bryder mig heller ikke om sommerfugle til klitorissen - vil
> hellere have en dildo der kan mærkes
> Jeg er også meget glad for min jellydildo uden vibrator. Den er snart
> slidt op

jeg har en dobbelt jelly dildo som jeg også er meget glad for, under de
rette omstændigheder kan jeg rumme begge ender på en gang ;)
jeg har endvidere et æg, en sort latexdildo på ca 20 cm (ude rod), en stor
jelly butplug på 16 cm, diameter på 5 cm, som benyttes som almindelig dildo
(den er "håndfri" ;) ), en crystal lover, en lille blå ladyfinger med
g-punkts stimulator...
jeg bruger dem alle i perioder, men kan især anbefale ægget og jelly
butpluggen sammen ;)
burde nok fortælle at jeg kun benytter mine ting i det ene hul af
helbredsmæssige årsager ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Den lille havfrue

Dato : 24-08-03 23:36

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> skeden _ER_ kun 10-12 cm dyb..... at den er elsatisk og kan udvide sig og
> rumme ret meget mere, beviser almindelige barnefødsler jo ;)

Det er da korrekt nok, men man måler jo heller ikke en pik i slap tilstand

Så skedens mål i "dvale" er jo ikke interessant når man snakker om pikkens
størrelse, for man skulle jo gerne blive liderlig af at være sammen med
fyren. Så jeg vil give "Machoman" ret i at det er noget vrøvl. Han har nok
haft sex med mange kvinder som var liderlige, for han lyder ret lækker

(Machoman må jeg få et nøgenbillede med stiv pik af dig ? Er du til
uforpligtende sex ? Kunne nok godt tænke mig at du knepper mig )

> [...]
finger
> op og mærker hvor den sidder, vil du sikkert ikke kunne få den mere end ca

Hmm, min skede er faktisk meget længere

Kan det have noget at gøre med at jeg er ung og slank, og dyrker meget
aerobic ?

> fingre er ihvertfald ikke de 20-22 cm lange som jeg kan rumme ;)

Så nu er du også med på listen

------------------------
Så er lang er skeden på
------------------------
Havfruen 23cm
Katja 20cm
Sabina 22cm
------------------------

> jeg har en dobbelt jelly dildo som jeg også er meget glad for, under de
> rette omstændigheder kan jeg rumme begge ender på en gang ;)
> jeg har endvidere et æg,

Jeg bruger også æg til dagligt. Har et med vibrator som kan
fjernstyres/reguleres fra lommen
Jeg bliver så våd at jeg må have bind på, for ikke at få skjolder på tøjet

> [...]
dildo
> (den er "håndfri" ;) ), en crystal lover, en lille blå ladyfinger med

Fin samling *fnis*

> jeg bruger dem alle i perioder, men kan især anbefale ægget og jelly
> butpluggen sammen ;)
> burde nok fortælle at jeg kun benytter mine ting i det ene hul af
> helbredsmæssige årsager ;)

øh hvordan bruger du ægget og buttpluggen samtidig i skeden ?

Hilsen Havfruen

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-08-03 00:49

Den lille havfrue wrote:

> (Machoman må jeg få et nøgenbillede med stiv pik af dig ? Er du til
> uforpligtende sex ? Kunne nok godt tænke mig at du knepper mig )

Hvorfor dette skuespil? Det er tydeligt at se at "dig" og Machoman kender
hinanden! Det er den samme computer i afsender beskederne fra.. Hvor dumme
tror du vi er?
Jeg undersøgte dette, fordi jeg ikke troede på du var af det kvindelige køn.
Det tror jeg stadig ikke på. Stop venligst med at hold folk for nar.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-03 01:49

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev :

>Hvorfor dette skuespil? Det er tydeligt at se at "dig" og Machoman kender
>hinanden! Det er den samme computer i afsender beskederne fra.. Hvor dumme
>tror du vi er?

Hvor ser du det?

Machoman afsender fra en TDC opkobling, gennem Sunsite og med
X-news som newsreader.

Den lille Havfrue bruger Tiscali opkobling og newsserver samt
Outlook Express.

Men det udelukker da ikke, at de kender hinanden, men umiddelbart
ser det ikke ud til at der bruges samme computer (jo, der kan
godt forskellige opkoblinger m.v. på samme maskine, men det anser
jeg ikke for særlig sandsynligt).
--
Knud

Fra : Henrik B.

Dato : 25-08-03 09:26

Knud Gert Ellentoft wrote:
:: ser det ikke ud til at der bruges samme computer (jo, der kan
:: godt forskellige opkoblinger m.v. på samme maskine, men det anser
:: jeg ikke for særlig sandsynligt).

Hmmmm, jeg har tre opkoblinger.

M.v.h.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-08-03 12:46

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev :

>Hmmmm, jeg har tre opkoblinger.

Ja, men der intet ud af Machoman og Den lile Havfrues indlæg,
hvor du kan se, at de er skrevet på samme computer som Anders
Houmark skriver.
--
Knud

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-08-03 06:30

Den lille havfrue wrote:

> Det er da korrekt nok, men man måler jo heller ikke en pik i slap
> tilstand

nej, men du kan ikke sammenligne de to....

> [...]
> pikkens størrelse, for man skulle jo gerne blive liderlig af at være
> sammen med fyren. Så jeg vil give "Machoman" ret i at det er noget

det vil jeg så ikke, da min skede på et tidspunkt har haft et objekt i sig
der var 33 cm i diameter......
skeden er 100% bygget til at kunne være mange forskellige størrelser lige
fra meget lille til meget stor, så at komme og påstå at man kan rumme 20-22
cm er meget fint, men kun et svagt udtryk for momentan ophidselse, og derfor
ret uinteressant i denne henseende.....
en stiv pik kan jo også blive større og mindre efter grad af
ophidselse...... men den har ligesom en øvre grænse der er fastsat af den
fysiske størrelse af svulmelegmerne....
skedens elasticitet er fastsat af sener og muskler, og derfor ikke noget der
kan måles på samme måde som en pik....
hvis du vil måle noget, så gå efter noget der har samme begrænsninger som en
pik, som feks nippels.....

> Hmm, min skede er faktisk meget længere
>
> Kan det have noget at gøre med at jeg er ung og slank, og dyrker meget
> aerobic ?

nææææ, men det kan muligvis have noget at gøre med at din skede er utrænet
og slap..... ;)
husker du at træne underlivet også?? (og nej jeg mener ikke at dyrke sex)

> øh hvordan bruger du ægget og buttpluggen samtidig i skeden ?

simpelt..... skubber dem begge op ;) ægget først, så pluggen........
tricket er at placere ægget på g-punktet........ så er der dømt 1. klasses
plads direkte til himlen ;)
jeg har ganske simpelt ingen endetarm, men et resevoir, så derfor må jeg
ikke bruge noget i det hul.......
det er et spørgsmål om træning, lige som hvis man vil fiste...... det kræver
at ens skedemuskulatur er i god form.....

Fra : ¤

Dato : 25-08-03 14:53

On Mon, 25 Aug 2003 07:29:56 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>det vil jeg så ikke, da min skede på et tidspunkt har haft et objekt i sig
>der var 33 cm i diameter......

Undkyld, men du mener vel 33 cm i længde ? Det andet synes jeg godt
nok lyder usandsynligt. Det vil vel svare til at føde 2 børn på en
gang.

Hilsen Torben

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-08-03 15:42

¤ wrote:

> Undkyld, men du mener vel 33 cm i længde ? Det andet synes jeg godt
> nok lyder usandsynligt. Det vil vel svare til at føde 2 børn på en
> gang.

sorry*G* jeg mente 33 cm i omkreds*G*
hvilket svarer til at føde et barn ;)

Fra : DaneX

Dato : 25-08-03 19:02

Hej Sabina,

> simpelt..... skubber dem begge op ;) ægget først, så pluggen........
> tricket er at placere ægget på g-punktet........ så er der dømt 1. klasses
> plads direkte til himlen ;)

Hvad er det for et æg, du bruger?
Har du evt. et link til en internetbutik, der sælger dem? Eller måske en
butik i KBH, hvis du bor her.

På forhånd tak, :D

/DaneX

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-08-03 19:11

DaneX wrote:
> Hej Sabina,

> Hvad er det for et æg, du bruger?
> Har du evt. et link til en internetbutik, der sælger dem? Eller måske
> en butik i KBH, hvis du bor her.

mit æg er et simpelt et med ledning, dog latex betrukket..... det har jeg
været ret glad for da maskineriet ellers hurtigt bliver ødelagt (har haft en
der gik i udu, og som da vi åbnede den for at kigge var totalt irret til
indvendigt)......
jeg har købt min i SM-shop i studiestræde, du kan se den her:
http://www.sm-shop.dk/category.asp?category=15
det er den de kalder "sølvkugle" dog er min som sagt latexbetrukket.....

Fra : DaneX

Dato : 25-08-03 20:08

> jeg har købt min i SM-shop i studiestræde, du kan se den her:
> http://www.sm-shop.dk/category.asp?category=15
> det er den de kalder "sølvkugle" dog er min som sagt latexbetrukket.....

Tak for det :)
Har du selv overtrukket den med latex? Med det der flydende latex, man kan
købe og lege med?

/DaneX

Fra : John Sahl

Dato : 25-08-03 20:21

DaneX <not@chance.com> wrote:
> Har du selv overtrukket den med latex? Med det der flydende latex,
> man kan købe og lege med?

Nej, den er købt latexbetrukket, men den får faktisk snart et
nyt lag da den trænger til en opfriskning.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : DaneX

Dato : 25-08-03 21:52

> Nej, den er købt latexbetrukket, men den får faktisk snart et
> nyt lag da den trænger til en opfriskning.

Ok - takker.
Er sikker på at det er noget min veninde vil få stor glæde af. :)

/DaneX

Fra : John Sahl

Dato : 25-08-03 22:26

DaneX <not@chance.com> wrote:
> Er sikker på at det er noget min veninde vil få stor glæde af. :)

Det er et ret godt stykke legetøj..

Fra : Henning

Dato : 29-08-03 14:44

John Sahl wrote:

> Det er et ret godt stykke legetøj..

Efter min kones mening, nogen gange FOR effektiv *G*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 17:48

In article <n4b2b.57002$Kb2.2527392@news010.worldonline.dk>,
denlille@havfrue.xl says...
> Hmm, min skede er faktisk meget længere
>
> Kan det have noget at gøre med at jeg er ung og slank, og dyrker meget
> aerobic ?

Næ, du er bare slap. Tid til nogle stramme øvelser.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 25-08-03 21:30

Den lille havfrue wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> Det er da korrekt nok, men man måler jo heller ikke en pik i slap
> tilstand

Du snakker som en mand og som en mand har forstand på og ikke som en kvinde.
Det samme gør sig gældende for dit indlæg i

Resten af indlægget tror jeg hellere jeg må undlade at kommentere videre, da
det kun ville være spekulationer. Dog undrer jeg mig unægteligt endnu engang
over at der igen er dukket en af de her "dumme", slanke, lækre,
fitness-trænede (aerobic-trænede) kvinder op i gruppen som heller ikke har
opdaget at man altså godt kan skrive privat til folk herinde ved at klikke
på "besvar" istedet for "Svar til gruppe" i Outlook Express...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Machoman

Dato : 26-08-03 23:10

"Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> wrote in

> (Machoman må jeg få et nøgenbillede med stiv pik af dig ? Er du til
> uforpligtende sex ? Kunne nok godt tænke mig at du knepper mig )

Hej min skat
Selvfølgelig må du se et nøgenbillede af mig med stiv pik, men bliv nu ikke
forskrækket

Har lige emailet nogle til dig, men vil også have nogen af dig, for jeg er
KUN til absolut lækre og solbrune fitnesspiger med hvepsetalje og strutmås
(det SKAL være nøgenfotos).

Jeg er til uforpligtende sex, hvis du tænder mig - og jeg skal nok kneppe dig
så du ikke kan gå

Hilsen Machoman

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-08-03 21:25

"Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> skrev i en meddelelse

> Hvad bliver du så liderlig af ?
> Jeg bliver liderlig af at solen skinner på min glatbarberede sommerfugl

En sommerfugl er sgu' da en slags dildo som man spænder på kussen, så den
masserer direkte på klitoris.

Hvordan fan' kan man glatbarbere den?

Lars

Fra : Sasmsara

Dato : 24-08-03 21:29

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Den lille havfrue" <denlille@havfrue.xl> skrev i en meddelelse

> En sommerfugl er sgu' da en slags dildo som man spænder på kussen, så den
> [...]
Jeg forstod den som om, at hun har en tatovering

Samsara

Fra : Den lille havfrue

Dato : 24-08-03 22:14

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Hvordan fan' kan man glatbarbere den?

Det er næppe studenterhuen der trykker på dig. Man kommer nemt galt afsted
når man blander sig i pigesnak som man ikke har forstand på. Typisk at nogle
mænd altid skal ødelægge en god snak, med noget ligegyldigt vås.

Hilsen havfruen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-08-03 16:56

> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Det er næppe studenterhuen der trykker på dig.

Som med så meget andet udtaler du dig om ting du ikke ved en skid om!

Nu gik diskussione jo altså ikke på om jeg er student eller ej, men måske
mere på om du udtrykte dig på en måde som ikke kunne misforstås.

Konklusione må så nødvendigvis blive at det kan du ikke, eftersom en
sommefugl kan være flere forskellige ting, hvoraf de fleste ikke kan
glatbarberes.

Hvis noget kan misforstås, hvorfor så ikke bruge et udtryk hvor man er
sikker på ikke at blive det.

> Typisk at nogle mænd altid skal ødelægge en god snak,
> med noget ligegyldigt vås.

Skal vi diskutere hvem der lukke mest ligegyldigt vås ud i dette forum?

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 17:50

In article <KT92b.56981$Kb2.2523919@news010.worldonline.dk>,
denlille@havfrue.xl says...
> [...]
> når man blander sig i pigesnak som man ikke har forstand på. Typisk at nogle
> mænd altid skal ødelægge en god snak, med noget ligegyldigt vås.

Vås tiltrækker vås ved du.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 25-08-03 21:53

Den lille havfrue wrote:
> [...]
> afsted når man blander sig i pigesnak som man ikke har forstand på.
> Typisk at nogle mænd altid skal ødelægge en god snak, med noget

Er det ikke også ligegyldigt vås, når du ikke besvarer spørgsmålet om
hvordan fanden man kan glatbarbere den? Der er sku´ ingen grund til at blive
fornærmet og udtale dig om på hvem studenterhuen trykker og hvem den ikke
trykker på pga. et ganske simpelt spørgsmål.

Jeg har absolut heller ingen ide om hvad du mener med at du har en
"glatbarberet sommerfugl"! Derfor syntes jeg sådan set at spørgsmålet er
relevant nok - dog går jeg /ikke/ udfra at du har en "glatbarberet
tatovering", da du så nok ikke ville have skrevet at den var glatbarberet
(det giver sig selv):

Fra : Britta

Dato : 26-08-03 06:56

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har absolut heller ingen ide om hvad du mener med at du har en
> "glatbarberet sommerfugl"!

Skummelt. Den lille havfrue har en glatbarberet sommerfugl. Gå væk
billeder! Gå væk!. Er der en der har mod på at omtale dette for
dyreværnet?

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

On Sun, 24 Aug 2003 01:53:21 +0200, "Katja" <Hyggedyret@paradis.dk>
wrote:

> Nu ligger jeg ikke nøgen på stranden,

Hmm det gør jeg nu heller ikke .....men det er nu mest fordi jeg ikke
bryder mig om at være på stranden ....om jeg ville føle det var min
borger pligt at sprinte rund in natural hvis det skulle komme over mig
skal jeg ikke kunne sige - men alt taget i betragtning så er sol og
tatoveringer noget frygteligt noget sammen så næppe ...

men hvorfor ligger du så ikke nøgen på standen ?

> men jeg kan sagtens blive liderlig
>alligevel.

ja af og have tøj på :) nu ser mænd jo farlige ud med og uden tøj
hvor kvinder stort set altid ser interesandte ud og vækker altid øjet
uden tøj - har du aldrig ovevejet at du kunne vække glæde til den
almene folkelighed ved at være afklædt ?

>Dog ikke SÅ liderlig, at jeg kunne finde på at lege med min dildo midt på
>stranden.

der ville jeg helt sikkert kunne gå min private tlf bog igenem på
venner bekendte og kontakter og ville inden for 1 time kunne finde
mindst 98 mænd og 21 kvinder der vil synes det ville være en rigtig go
ide - hvis der fandtes en kvinde der ville gi så meget af sig selv at
de ville medvirke til at stimulere derres fantasi og livsglæde ved
sligt initeritiv .- ville det betyde noget ?

>Det må sku' vente til jeg kommer hjem

af blufærdighedsmæsige årsager forståeligt - men gavmildheden Katja
hwa med den ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 02:18

In article <3f4722fb$0$21643$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
krammemusen@hotmail.com says...

> [...]
> Jeg kan jo ikke rigtig have dem liggende frit fremme på radiatoren *s* men

Mikrobølge ovnen? *G*

(Or not ;)