Apropros store bryster
Fra : PerX ...

Dato : 21-08-03 18:42

Til dem det måtte interessere og som når at ser det, så jeg lige på DR's
tekst tv, at de i aften (torsdag) 22:30 har et program om en der skal
have større bryster, og de taler åbenbart også med Ashley Bond - kvinden
med de største bryster i england *G*

Fra : Girlie

Dato : 22-08-03 11:21

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tekst tv, at de i aften (torsdag) 22:30 har et program om en der skal
> have større bryster, og de taler åbenbart også med Ashley Bond - kvinden

Frygtelige attachments...selv hun mente, at det var ved at være for
vildt...!
(Og nej, jeg er ikke modstander af hverken silicone eller store bryster, men
der må være en grænse - og her er den overskredet til det groteske.)
- Bryster er da ikke skønne i sig selv, eller hvad? Jeg troede sexiness
handlede om propertioner og om hele billedet?

Ps) Undskyld til Per for privatmailen...det var en tyrkfejl!

Fra : Andropov

Dato : 22-08-03 11:33

Girlie skrev:

> [...]

bryster, men
>der må være en grænse - og her er den overskredet til det groteske.)

Banjos likørstue "ham som ryger fede i programmet" besøgte hende som
vist nok skulle have Danmarks største bryster.
Der var også proppet godt med silikone i.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-08-03 21:55

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> bryster, men
>
> Banjos likørstue "ham som ryger fede i programmet" besøgte hende som
> vist nok skulle have Danmarks største bryster.
> Der var også proppet godt med silikone i.

Ja havde hun ikke proppet alt det stads i, kunne de havde reddet alle ombord
på Titanic!

Store bryster er ganske fint med mig, bare de er in natural! :)

Jesper

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 13:36

> Ja havde hun ikke proppet alt det stads i, kunne de havde reddet alle ombord
> på Titanic!

Ha, ha. Den vil jeg huske.

> Store bryster er ganske fint med mig, bare de er in natural! :)

Meget enig. Det er derfor jeg godt kan lide Dina Jewel for eksempel.

VH

Thomas

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-08-03 15:17

Hey Thomas.

> Meget enig. Det er derfor jeg godt kan lide Dina Jewel for eksempel.
De er da ikke under kategorien STORE - er de? :)

Nææ du, jeg kan lide dem store, sorte og gerne lige lange! ;)

Jesper

Fra : Alberich

Dato : 27-08-03 22:08

Andropov wrote:

> bryster, men

> Banjos likørstue "ham som ryger fede i programmet" besøgte hende som
> vist nok skulle have Danmarks største bryster.
> Der var også proppet godt med silikone i.

Dengang var hun mekaniker (eller noget i den stil)
nu er hun.... tjaaa http://www.sexbabe.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-08-03 22:34

Alberich wrote:

> Dengang var hun mekaniker (eller noget i den stil)
> nu er hun.... tjaaa http://www.sexbabe.dk/

jeg er SLET ikke sikker på at det er den samme pige......
vi taler vel om Linse ikk? hende hvis bror er bokser...
dels er hendes bryster ikke store nok, dels er hun ikke tynd nok, dels er
hun slet ikke grim nok ;) (læberne passer heller ikke overhovedet)
det er desværre umuligt for mig at finde et billede af hende, men jge er
100% sikker på at den afbillede dame ikke er hende, selvom hun ligner meget
;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Andropov

Dato : 28-08-03 12:59

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message news:<Hv93b.61433

> [...]

Ja, hun var ihvert fald på et værksted.

Jeg synes heller ikke det ligner Linse.

> jeg er SLET ikke sikker på at det er den samme pige......
> vi taler vel om Linse ikk?

Ja.

>hende hvis bror er bokser...

Nå, det vidste jeg ikke. Bokser han for Mogens Palle og hvad hedder
han ?

> dels er hendes bryster ikke store nok, dels er hun ikke tynd nok, dels er
> hun slet ikke grim nok ;)

Ja, hun er måske ikke den kønneste model hende Linse. Men alle kan jo
ikke være lige smukke.

Her kan man finde hende:

http://www.dr.dk/skum/banjo/video_ugens.asp

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-03 16:52

Andropov <andropov@ofir.dk> wrote:
> Nå, det vidste jeg ikke. Bokser han for Mogens Palle og hvad hedder
> han ?

Mikkel "Hitman" Kessler

> Ja, hun er måske ikke den kønneste model hende Linse. Men alle kan jo
> ikke være lige smukke.

Hun nærmer sig ikke en gang at være køn. Hun er da totalt
ødelagt af plastiske operationer.

> http://www.dr.dk/skum/banjo/video_ugens.asp

Adddrr..

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Andropov

Dato : 28-08-03 18:08

John Sahl skrev:

>Mikkel "Hitman" Kessler

Ok.

Nu er Mogens Palle iøvrigt efterhånden ved at være ene tilbage som
promotor.
Men vel egentlig dårligt for konkurrencens skyld.

> Ja, hun er måske ikke den kønneste model hende Linse. Men alle kan jo
> ikke være lige smukke.

>Hun nærmer sig ikke en gang at være køn.

Nu tænkte jeg mest på ansigtet.
Jeg ser jo kun efter det indre :)

>Hun er da totalt
>ødelagt af plastiske operationer.

Sjovt nok at kvinder får i hobetal lagt silikone ind, men ingen mænd
synes det er pænt....

Fra : Thomas

Dato : 29-08-03 11:39

> Sjovt nok at kvinder får i hobetal lagt silikone ind, men ingen mænd
> synes det er pænt....

Ja, det er egentlig paradoksalt...

VH

Thomas

Fra : Anita

Dato : 29-08-03 12:28

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er egentlig paradoksalt...

Paradoksalt er det måske nok, men der er jo ikke ret mange mænd, som synes
at flade hængebryster er skønne.

Jeg oplever ofte, at man som kvinde vurderes på sine bryster. Så det er da
vel ikke så underligt at mange kvinder finder det værdifuldt at have et flot
og struttende brystparti.

Venligst Anita

Fra : DaneX

Dato : 29-08-03 12:56

> [...]
> vel ikke så underligt at mange kvinder finder det værdifuldt at have et

Ja - min erfaring er at mange gør det for sit eget selvværds skyld.

/DaneX

Fra : Henning

Dato : 29-08-03 15:05

Anita wrote:
> [...]
>
> Jeg oplever ofte, at man som kvinde vurderes på sine bryster. Så det
> er da vel ikke så underligt at mange kvinder finder det værdifuldt at

*G* Ja tak! Jeg er babsoman
Da min kone tabte sig nogle kg. var noget af det første der
skete, at hendes babser nærmest blev til beagle-ører, jeg
kunne ikke lide at røre ved dem der efter, heldigvis var det
kun en overgang, nu er de en dejlig fast håndfuld-størrelse
igen

Jeg er ikke vild med store bryster, sådan en ½ kokosnød-størrelse
er lige til pas for mig, så er det lige meget om de er runde eller
spidsse

MEN! Vigtigst er personen der har dem, så er størrelse og fasong
bedøvende lige gyldig i øvrigt

MVH
Henning

Fra : hansen

Dato : 30-08-03 11:24

On Fri, 29 Aug 2003 13:27:49 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>Paradoksalt er det måske nok, men der er jo ikke ret mange mænd, som synes
>at flade hængebryster er skønne.

Jo! hvis de sidder på en man har respekt for. Porno piger er jo kun
til udstilling, de bliver lavet til formålet.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 29-08-03 22:05

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er egentlig paradoksalt...

Næh, egentligt ikke.

Hvis jeg var kvinde og næsten ingen bryster havde, så ville jeg (og du?) nok
også syntes at det ville være fedt med nogle større bryster så fyrene ville
glo efter én...

Derudover har jeg da set nogle billeder af bryster, hvor det ikke var til at
se forskel på om de var ægte eller af silikone. I kender nok de der test´s,
som bliver sendt på en e-mail og så skal man klikke på om det er "real"
eller "fake" og så ender det med at man kun får 50% rigtigt, fordi man
alligevel ikke kan se forskel på silikone-bryster og ægte bryster....

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 00:59

In article <a6b0eee6.0308290238.6e6f4aa8@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...

> Ja, det er egentlig paradoksalt...

Nææ, kvinder klæder sig jo på for sin egen skyld ;)

Fra : Andropov

Dato : 30-08-03 09:34

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Nææ, kvinder klæder sig jo på for sin egen skyld ;)

Nå, silikone er måske også en slags beklædning :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-08-03 14:36

[Andropov | 28 Aug 2003 10:07:40 -0700]

>Sjovt nok at kvinder får i hobetal lagt silikone ind, men ingen mænd
>synes det er pænt....

Jojo de mænd findes faktisk - jeg kender fyrer der tænder *mere* på
silikonebryster end de ægte...

Lidt synd faktisk.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 29-08-03 18:10

Anita skrev:

> Ja, det er egentlig paradoksalt...

>Paradoksalt er det måske nok, men der er jo ikke ret mange mænd, som
synes
>at flade hængebryster er skønne.

Men der er jo ganske mange unge piger med små faste bryster som får
dem lavet større.....

Fra : Anita

Dato : 31-08-03 18:41

> synes
>
> Men der er jo ganske mange unge piger med små faste bryster som får
> dem lavet større.....

Tja, men det er vel fordi de savner den opmærksomhed som andre får via et
"godt brystparti". Jeg har skam også haft mindreværdskomplekser over min
bh-størrelse, men det er sgu ovre de dage. Jeg nyder at de fyre som evt. er
interesseret i mig, ikke er det fordi jeg har store bryster, men af andre og
(synes jeg) mere tiltalende årsager.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-03 23:39

In article <3f5232bd$0$6809$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> [...]

> interesseret i mig, ikke er det fordi jeg har store bryster, men af andre og

Så kan man jo filosofere lidt over hvorfor det er ligetimt at sætte pris
på det som er inden i kroppen men ikke selve kroppen.

Fra : Anita

Dato : 01-09-03 12:36

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> Så kan man jo filosofere lidt over hvorfor det er ligetimt at sætte pris
> på det som er inden i kroppen men ikke selve kroppen.

Jeg forholder mig ikke til hvad der er legitimt, for min skyld må folk vælge
deres kæreste af hvilken årsag de vil, så længe jeg ikke er kæresten. Jeg
vil langt hellere vælges og holdes af for det jeg har mellem ørerne, da det
i langt højere grad end min fysik definerer hvem jeg er.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-03 16:27

In article <3f532e7a$0$28591$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...

> [...]
> vil langt hellere vælges og holdes af for det jeg har mellem ørerne, da det
> i langt højere grad end min fysik definerer hvem jeg er.

Det man har mellem ørene er som regl også genetisk bestemt.

Fra : Anita

Dato : 02-09-03 17:46

> In article <3f532e7a$0$28591$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
> anita@*slet*stofanet.dk says...

Jeg

> Det man har mellem ørene er som regl også genetisk bestemt.

Og hvad så?

/Anita

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 01:40

In article <3f54c8e4$0$62$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Og så er det jeg undrer mig over at det mere legitimt at blive valgt på
indholdet end "exholdet" (hvorfor er det ikke et ord? ;) - Men det er
måske mere til filosofi gruppen.

Fra : Henning

Dato : 03-09-03 02:08

PerX ... wrote:
> [...]
>
> Og så er det jeg undrer mig over at det mere legitimt at blive valgt
> på indholdet end "exholdet" (hvorfor er det ikke et ord? ;) - Men det

Måske, men hvem pokker gider at snakke til et glanbillede, hvis
dette ikke kan opfylde ens sociale behov for et givende og vekslende
parforhold?

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 12:42

In article <3f553eba$0$97217$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Måske, men hvem pokker gider at snakke til et glanbillede, hvis
> dette ikke kan opfylde ens sociale behov for et givende og vekslende
> parforhold?

Nu er kritikken jo som regl fra andre end en selv.

Fra : Anita

Dato : 03-09-03 10:06

"PerX ..." skrev

> Og så er det jeg undrer mig over at det mere legitimt at blive valgt på
> indholdet end "exholdet" (hvorfor er det ikke et ord? ;) - Men det er
> måske mere til filosofi gruppen.

Jamen hvem taler om hvad der er legitimt? Jeg taler blot om hvad jeg
personligt foretrækker. En der ser vildt lækker ud og har store bryster
foretrækker muligvis noget andet end jeg. Forskellen er så bare, at jeg kan
være temmelig sikker på ikke at blive "valgt" pga. bryststørrelse, hvilket
passer mig særdeles fint.

/Anita

Fra : Claus Sørensen

Dato : 05-09-03 07:32

Anita wrote:

> Forskellen er så bare, at jeg
> kan være temmelig sikker på ikke at blive "valgt" pga. bryststørrelse,
> hvilket passer mig særdeles fint.

Forskellige mænd er interesseret i forskellige bryststørrelser, så vær ikke
så sikker på, at du ikke er blevet/bliver "valgt" pga. din bryststørrelse.

De herligste hilsner

Fra : Anita

Dato : 05-09-03 08:57

"Claus Sørensen" <cs@chbs.dk> skrev i en meddelelse

> Forskellige mænd er interesseret i forskellige bryststørrelser, så vær
ikke
> så sikker på, at du ikke er blevet/bliver "valgt" pga. din bryststørrelse.

Det er jeg nu alligevel _ret_ sikker på.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-03 15:21

In article <bj9c3j$2bi$1@news.net.uni-c.dk>, cs@chbs.dk says...

> Forskellige mænd er interesseret i forskellige bryststørrelser, så vær ikke
> så sikker på, at du ikke er blevet/bliver "valgt" pga. din bryststørrelse.

Det er rigtig ja. Der er nogle mænd som tænder på næsten usynlige
bryster.

Fra : Andropov

Dato : 01-09-03 13:30

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message news:<3f5232bd$0$6809

> [...]
> interesseret i mig, ikke er det fordi jeg har store bryster, men af andre og

Jo, man bliver da tiltrukket af piger med store bryster på gaden og
tænker at de skulle skambolles :) Men hvis først man kommer sammen med
en som har store bryster så bliver det jo nok en vane at se hende som
hun er skabt og så tænker man ikke længere så meget over at hun har
store eller små bryster.
Sådan forestiller jeg mig det i hvert fald.

Fra : Anita

Dato : 01-09-03 14:57

"Andropov" skrev

> Jo, man bliver da tiltrukket af piger med store bryster på gaden

Og her har du vel netop forklaringen på at piger vælger brystforstørrende
operationer.

> og
> tænker at de skulle skambolles :)

Hehe...

> [...]
> store eller små bryster.
> Sådan forestiller jeg mig det i hvert fald.

Sådan tror jeg også at det er. Det har aldrig for mig været et problem, når
først jeg var i et forhold, men da jeg var yngre og langt mere uerfaren,
troede jeg aldrig at jeg ville finde en kæreste. Jeg følte ofte at en piges
bryst-størrelse er dét eneste en fyr kigger efter. Heldigvis er jeg siden
blevet klogere.

Venligst Anita