Hvad er den nyeste trend inden for sex?
Fra : Thomas

Dato : 20-08-03 13:44

Et blowjob med en tungepiercet pige er vel ikke ligefrem det mest hippe mere?

VH

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-08-03 17:23

Thomas <th63@ofir.dk> skrev:

Hej Thomas

> Et blowjob med en tungepiercet pige er vel ikke ligefrem det mest
> hippe mere?

Har det nogensinde været det

Ellers vil jeg sige analsex. Kira er i hvert fald træt af at svare på
spørgsmål om det på jubii.erotik.

En anden trend er swingning, dvs. partnerbytte i klubber rundt om i landet.

--
Mark

Fra : Katja

Dato : 20-08-03 21:15

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål om det på jubii.erotik.
>
> En anden trend er swingning, dvs. partnerbytte i klubber rundt om i

Analsex er da ikke en "ny trend" !!
Men du har højst sandsynligt ret med hensyn til swingerne.

Venligst
Katja

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-08-03 22:08

Katja <Hyggedyret@paradis.dk> skrev:

Hej Katja

> Analsex er da ikke en "ny trend" !!

Jo. Det er måske ikke en "ny trend", men når piger skal forholde sig til
analsex 3. gang de er sammen med en fyr, så er det i mine øjne trendy på
linje med tungepiercinger og tatoos. Det var det ikke for 10-15 år siden.

Det virker i hvert fald ikke som seksuelt modne personer, der præger
brevkassen her:

http://underholdning.jubii.dk/erotik/brevkasse_emne.asp?emneid=42

Fra : Katja

Dato : 20-08-03 22:48

> [...]
> linje med tungepiercinger og tatoos. Det var det ikke for 10-15 år siden.
>
> Det virker i hvert fald ikke som seksuelt modne personer, der præger

Hej Mark

Nu har jeg været inde og kikke på dit link og jeg må gi' dig ret - jeg
trækker
mit udsagn tilbage

Da jeg startede med at være seksuelt aktiv (for 18 år siden), var det ikke
lige
analsex som stod øverst på listen. Det var først noget, der blev tilføjet
hen ad vejen.

Jeg er mægtig glad for analsex, men det er bestemt ikke det første der sker,
når jeg er sammen med en ny fyr.

Venligst
Katja

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 21-08-03 19:51

> [...]
> linje med tungepiercinger og tatoos. Det var det ikke for 10-15 år siden.

Mit bud er at det skyldes internettet og nu kan enhver sidder derhjemme og
downloade den vildeste rå porno de gider. Og leder de længe nok er det
fuldstændigt gratis.

Førhen skulle man ofre penge på at se den slags ved at købe blade og
porno-film. Og når man står i en butik overfor en ekspedient og skal købe
porno, så ligger det nok lidt en dæmper på graden af rå sex pga.
generthed/blufærdighed/hvad det nu hedder... Når man sidder derhjemme foran
computeren skriver man lige som man har lyst til... Og downloader lige som
man har lyst til - velvidende om at der forhåbentligt nok ikke er nogen der
ved at man overhovedet gør det

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-08-03 22:07

Martin Jorgensen <megafedt@hotmail.com> skrev:

Hej Martin

> [...]
> downloader lige som man har lyst til - velvidende om at der
> forhåbentligt nok ikke er nogen der ved at man overhovedet gør det

Der måske nok NOGEN, der downloader porno. Jeg har i hvert fald hørt om det.

Analsextrenden kommer dog helt klart fra pornoindustrien og efterabes
derfra. I 80'erne var der en analscene i en pornofilm. I dag er der én
scene, hvor pigen får ca. tre stød i fissen. Resten foregår i prutten.

Mark

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-08-03 19:33

Hej Mark:

> Der måske nok NOGEN, der downloader porno. Jeg har i hvert fald hørt om
det.

Okay, hvilken planet kommer du fra? *S*
(bare en joke).

Det har da i lang tid været almenkendt for ihvertfald mig at ordene "sex",
"porno", "anal", "cumshot" osv. osv. ligger meget højt blandt de søgte ord
på de forskellige søgemaskiner...

Det lyder IMO som en kraftig under-drivelse at du skriver at du "i hvert
fald har hørt om det" *SS*

> Analsextrenden kommer dog helt klart fra pornoindustrien og efterabes
> derfra. I 80'erne var der en analscene i en pornofilm. I dag er der én
> scene, hvor pigen får ca. tre stød i fissen. Resten foregår i prutten.

Det mener jeg tilgengæld at du har 100% ret i...

Og ja: Jeg syntes da også at det er fedt at se en porno-film med en kvinde,
der bliver bollet i røven (måske også i kussen imens).... Og på dem som jeg
har læst og hørt om, som har prøvet det, skulle det bare være det vildeste
man som kvinde kan prøve *S*

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-08-03 09:38

Martin Jorgensen <megafedt@hotmail.com> skrev:

Hej Martin

Jeg jokede skam også, men der ikke rigtig nogen reaktion fra de der kender
mig.

Hehe.

Ja, det er meget populært på film. Nogen gange savner man scener med bare én
pige og en fyr, der bare går til den.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-08-03 22:07

> [...]
>
> Hehe.

> Ja, det er meget populært på film. Nogen gange savner man scener med bare

Og snakker vi IRL (in real life) er der nok mange kvinder der fantaserer om
det at prøve det, tror jeg, men de tør ikke...
Det har jeg ihvertfald både hørt og læst men hvad siger kvinderne så til
det?
Er det bare en fantasi at prøve en sandwich eller har i prøvet det?
Det skulle være *Riiiigtigt* vildt, har jeg hørt fra et kærestepar som har
en veninde der skulle have prøvet det på ferie i Frankrig

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-08-03 22:21

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
> det?
> Er det bare en fantasi at prøve en sandwich eller har i prøvet det?

Indtil videre er det bare en fantasi, men det bliver den jo ikke dårligere
af. Noget af det bedste sex vi har dyrket har været sex efter at have talt
om hvad vores fantasier var, og den efterfølgende sex behøvede ikke
nødvendigvis at have noget med de omtalte fantasier at gøre.

> Det skulle være *Riiiigtigt* vildt, har jeg hørt fra et kærestepar som har
> en veninde der skulle have prøvet det på ferie i Frankrig

Jeg har også hørt om nogen som kendte en hvis bedste vens moster engang fik
den i begge huller, men endnu har jeg aldrig hørt om det far
førstehåndsvidner.

Lars

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 23:03

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> Det skulle være *Riiiigtigt* vildt, har jeg hørt fra et kærestepar som har
> en veninde der skulle have prøvet det på ferie i Frankrig

Det var rigtigt dejligt og frækt, men ikke "*Riiiigtigt* vildt",
det bedste ved hele oplevelsen var faktisk det skønne i
at to mænd hviskede i mine ører hvor dejlig de syntes jeg
var og hvor lækkert det vi lavede var - og så hele konceptet
med hænder, munde og pikke overalt på og i min krop
*uhmmm*. Og noget der gjorde oplevelsen ekstra skøn
var at jeg havde bind for øjnene og var "hjælpeløs", og at
jeg ikke kendte den ene mand, aldrig så ham og stadig
ikke har den fjerneste anelse om hvem han var.
Det vil jeg faktisk gerne gøre igen.

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 24-08-03 21:13

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> jeg ikke kendte den ene mand, aldrig så ham og stadig
> ikke har den fjerneste anelse om hvem han var.

Fed historie... Det vil jeg også prøve en dag (altså flere mænd om 1
kvinde). Og med bind for øjnene... Ja, ikke dårligt, ikke dårligt, det må
man sige

Der må da være flere af de sexuelt frigjorte kvinder herinde, som vil dele
deres oplevelser hvad angår flere pikke på en gang, med os andre eller hvad?
Der er måske sådan en eller anden tendens til at man kun vil ud med det til
andre man ikke kender (for ikke at virke billig osv, eller hvad ved jeg) og
så må dette forum jo være det rette sted at fortælle sine oplevelser i...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Sasmsara

Dato : 24-08-03 21:44

> [...]

og
> så må dette forum jo være det rette sted at fortælle sine oplevelser i...

Jeg vil da godt dele min oplevelse med jer

Jeg har kun prøvet to fyre (en ekskæreste og hans kammerat)
én gang i mit liv og det var ret fedt.

Det er en fed fornemmelse at sutte pik samtidig med, at man
bliver bollet eller slikket.

Det er en suveræn oplevelse at blive bollet i kussen og røven
samtidig.

Det er en skøn fornemmelse, at fire hænder og 2 munde udforsker
og begærer ens krop.

Det er en fed oplevelse, som ikke kan beskrives men som
simpelthen skal opleves

Knus
Samsara

Fra : Henning

Dato : 26-08-03 21:04

Sasmsara wrote:
> [...]
> og begærer ens krop.
>
> Det er en fed oplevelse, som ikke kan beskrives men som

Jeg har da nogle gange prøvet at have sex med 2 kvinder
på en gang, det var nu også ret fedt, det stod i hvert fald
mål med mine fantasier og nogle gange overgik det mine
fantasier
Så jeg forstår godt kvinder der kunne tænke sig at prøve
med 2 mænd samtidig, Som Nusle siger, så tog den ene af
hendes mænd ansvarret for hende fordi de kendte hinanden,
det er nok et godt udgangspunkt hvis man gerne vil afprøve
fantasioen i praksis, at der er en "beskytter" der kan bryde
seancen af, hvis det bliver for meget.

Det jeg oplevede var sammen med min bifile X-kone, hvor
det var hende, der fandt de kvinder vi havde sex med

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 24-08-03 23:45

> [...]

> Fed historie... Det vil jeg også prøve en dag (altså flere mænd om 1
> kvinde). Og med bind for øjnene... Ja, ikke dårligt, ikke dårligt, det må

Måske hører det med til historien, at det var med min
elsker (altså han var min elsker, selvom vi var singler
begge to) og en af ham udvalgt mand - og min elsker
"passede på mig", eller rettere det var vores aftale - ikke
at det som sådan var nødvendigt, men det skabte den
tryghed jeg havde behov for. Jeg var hans elskerinde,
og det var ham der var ophavsmand til de lege vi legede,
og som var dejligt udfordrende for mig.

Det betød, at der ikke var de store følelser involveret,
bortset fra at vi godt kunne lide hinanden (det kan vi
stadig), og at vi kunne lide at dyrke sex med hinanden.

Når jeg er forelsket/elsker, så forandrer det faktisk
meget for mig. Jeg bliver anderledes "usikker" og
får pludselig et meget større behov for tryghed i min
relation til min elskede, jeg føler mig følelsesmæssigt
åben, blød og sårbar - meget sårbar... og så bliver det
helt anderledes bare at tænke på sådanne seksuelle
lege (som jeg så heller ikke har prøvet).

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 10:31

Anita skrev:

> Ja, det er lidt et skrækscenarie for en heteroseksuel :)

>Hvorfor?
>Et blowjob er vel et blowjob, hvis det føles godt, er det vel godt
uanset,
>hvem der udfører det?

Du kan godt se hvis man har pralet ude i byen med at man har fået det
bedste blowjob og så man får at vide at det faktisk var en mand som
gjorde det så ville man være lige til indlæggelse på sindsygehospital
:)

Hvis Nusle f.eks. var blevet slikket af en med bind for øjnene og
havde fået den fedeste orgasme så ville hun nok også blive ophidset
hvis hun bagefter opdager at det faktisk var en kvinde som slikkede.

Fra : Anita

Dato : 03-09-03 12:04

"Andropov" skrev

> [...]
> bedste blowjob og så man får at vide at det faktisk var en mand som
> gjorde det så ville man være lige til indlæggelse på sindsygehospital

Nej det kan jeg faktisk ikke se... Med mindre det er Bo med homofobi vi
taler om *SG*

> Hvis Nusle f.eks. var blevet slikket af en med bind for øjnene og
> havde fået den fedeste orgasme så ville hun nok også blive ophidset
> hvis hun bagefter opdager at det faktisk var en kvinde som slikkede.

Altså nu tror jeg ikke du skal undervurdere nusle, men selv ville jeg da
være ligeglad. Hvis det var godt, så var det jo godt. Uanset om jeg så er
til kvinder eller ej. (Hvilket jeg absolut ikke er!)

/Anita

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 15:55

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvis Nusle f.eks. var blevet slikket af en med bind for øjnene og
> havde fået den fedeste orgasme så ville hun nok også blive ophidset
> hvis hun bagefter opdager at det faktisk var en kvinde som slikkede.

Nu har jeg leget med tanken - og hvis det skal ske, skal jeg
nok selv sige ja til det - ingen skal føre mig bag lyset, og så
forvente at jeg bliver glad eller ophidset af det - jeg ville blive
stik-stjerne-hidsig.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 12:44

Anita skrev:

> [...]
> :)

>Nej det kan jeg faktisk ikke se... Med mindre det er Bo med homofobi

Jeg ved ikke om kvinder generelt har mindre fobi hvis en af samme køn
gør noget tilsvarende ved dem......

> [...]

så er
>til kvinder eller ej. (Hvilket jeg absolut ikke er!)

Men jeg synes at Nusle har skrevet at hun ikke kunne forestille sig at
være sammen med kvinder....

Fra : nusle

Dato : 03-09-03 15:56

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Men jeg synes at Nusle har skrevet at hun ikke kunne forestille sig at
> være sammen med kvinder....

Det kan jeg heller ikke på et seriøst plan - men jeg har leget
med tanken, og udforsket den i min "fantasi"... måske prøver
jeg det af en dag, hvis jeg føler for det (eller ikke kan lade
være) - men som jeg har det, er det nu engang mænd jeg
tænder på.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 04-09-03 03:47

nusle wrote:
> [...]
> jeg det af en dag, hvis jeg føler for det (eller ikke kan lade
> være) - men som jeg har det, er det nu engang mænd jeg

Mange mænd har også fantasier der i større eller mindre
grad involvere homoseksualitet, uden i virkeligheden at have
lyst til at afprøve det

MVH
Henning

Fra : Thomas

Dato : 04-09-03 12:18

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3f56a7b8$0$97158$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Mange mænd har også fantasier der i større eller mindre
> grad involvere homoseksualitet, uden i virkeligheden at have
> lyst til at afprøve det

Hvis vi var to fyre om en (eller flere) pige(r) kunne jeg måske driste
mig til at give den anden fyr et hand-job, men blowjob tror jeg ikke
kom på tale. Hvorfor ved jeg ikke.

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-09-03 14:23

[Thomas | 4 Sep 2003 04:17:52 -0700]

>Hvis vi var to fyre om en (eller flere) pige(r) kunne jeg måske driste
>mig til at give den anden fyr et hand-job, men blowjob tror jeg ikke
>kom på tale. Hvorfor ved jeg ikke.

Det tænder dig vel bare ikke?

Det er meget sjovt ved os mennesker hvor vores grænser går... jeg kender
til flere heteroseksuelle fyre der når de blot er tilpas liderlige (og
måske har fået en øl eller 2) meget gerne lader en anden fyr sutte dem.

At på nogen måde gøre gengæld overskrider deres grænser; hvilket jeg da
godt kan forstå. Så det er jo meget heldigt for dem at en del bøsser
tænder på at sutte

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 04-09-03 15:59

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
>
> At på nogen måde gøre gengæld overskrider deres grænser; hvilket jeg da
> godt kan forstå. Så det er jo meget heldigt for dem at en del bøsser

Se det kan jeg faktisk relatere til

For når jeg leger med fantasien om en dag at afprøve sex
med en anden kvinde (helst ifm. en mand godt nok), så
kan jeg godt forestille mig, at hun f.eks. slikker mig - det
bliver straks helt umuligt, hvis jeg skal forestille mig - mig
selv som den "aktive" part.

Men hvis først man har været "passiv" part, er det måske
nemmere at kaste sig ud i at være "aktiv"

mange hilsner
nusle

Fra : Thomas

Dato : 04-09-03 19:54

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message news:<v0felv87c7oo6f3dr2skt6f6903qnk44os@4ax.com>...
> [...]
> til flere heteroseksuelle fyre der når de blot er tilpas liderlige (og
> måske har fået en øl eller 2) meget gerne lader en anden fyr sutte dem.

Jeg tvivler nu på, at det er særligt udbredt. Måske hos muslimerne,
som efter sigende ikke må kneppe med piger inden de bliver gift.

VH

Thomas

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 16:53

Nusle skrev:

> [...]

>nok selv sige ja til det - ingen skal føre mig bag lyset, og så
>forvente at jeg bliver glad eller ophidset af det

Jo, du vil nok blive glad og ophidset umiddelbart fordi du tror det er
en mand som slikker dig fordi du har bind for øjnene. Men bagefter
bliver du hidsig.

Det er det samme for en mand som stikker pikken ind gennem et hul i et
plankeværk og tror det er en kvinde som slikker ham. Han står måske og
fantaserer om en kvinde med store babser som er ved at sutte den af på
ham. Det er jo nærmest en form for voldtægt på en måde.

Fra : Anita

Dato : 03-09-03 18:50

> [...]
> fantaserer om en kvinde med store babser som er ved at sutte den af på
> ham. Det er jo nærmest en form for voldtægt på en måde.

Hvis man vil undgå at sådan en situation kan opstå, skal man nok netop
undlade at stikke pikken hen til noget man ikke ved hvad er. Jeg kunne fx.
aldrig drømme om at få bind for øjnene og lade en fremmed slikke mig.

At kalde det voldtægt synes jeg er helt ude af proportioner. Man har selv
valgt at deltage i legen velvidende at man IKKE ved, hvem der er på den
anden side. Hvis man ville blive hidsig over, at det var noget andet end man
fantaserede om, burde man ikke deltage i sådan en leg...

/Anita

Fra : Gitte

Dato : 04-09-03 18:52

Hej:

> [...]
>jeg ikke kendte den ene mand, aldrig så ham og stadig
>ikke har den fjerneste anelse om hvem han var.

Jeg har skam også prøvet det - og må give Nusle ret i, at det måske
nok ikke var selve det at have noget i begge huller, der var det
fedeste. Men derimod det med to mænd, der er overalt på/i ens krop,
det at få at vide, hvor dejlig man var, hvor frækt det vi lavede var
osv. Jeg havde nu godt nok ikke bind for øjnene undervejs, men det
kunne bestemt have været fedt - jeg gad gerne prøve det )

MVH
Gitte

Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 11:05

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0308200444.70f371cb@posting.google.com>...
> Et blowjob med en tungepiercet pige er vel ikke ligefrem det mest hippe mere?

Jeg tænkte også på begreber som bukkake, snowballing og det med, at
man stikker pikken ind gennem et hul i væggen, hvor der sidder en
kvinde på den anden side, og sutter den af. (Kan ikke lige huske hvad
det hedder.)

Personligt tænder jeg meget på billedet af en piercet navle, der er
fyldt med sperm.

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-09-03 20:45

[Thomas | 2 Sep 2003 03:05:27 -0700]

> [...]
>man stikker pikken ind gennem et hul i væggen, hvor der sidder en
>kvinde på den anden side, og sutter den af. (Kan ikke lige huske hvad

Det er et "Gloryhole" - og én af de spændende ting i den fantasi er at
man naturligvis ikke ved hvem det er der sutter, eller hvem man selv
sutter?

Fra : Thomas

Dato : 03-09-03 08:08

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-09-03 09:38

[Thomas | 3 Sep 2003 00:07:52 -0700]

>Ja, der ville jeg godt nok lige sikre mig, at det rent faktisk var en
>pige, inden jeg stak pikken ind.

Ej, hvis du nu bare *troede* at det var en pige, var den eneste forskel
vel blot at du blev suttet endnu bedre?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 19:59

Rene skrev:

>Nu går jeg ud fra at man har fået at vide at det er en kvinde og
måske
>endda en som man har aftalt med skal give en blowjob.

>Det er selvfølgelig lidt noget andet...

>Men i en pornobiograf, hvor gloryholes typisk kan forekomme, ved man
jo
>ikke hvem der sidder på den anden side - man kan se en
heteropornofilm
>imens og derfor fantasere at det er en barmfagre blondine på den
anden
>side.

Men så er der vel ikke så mange heteromænd som vil stikke pikken
igennem gloryhullet sådan et sted......

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-09-03 21:23

[Andropov | 3 Sep 2003 11:58:48 -0700]

>Men så er der vel ikke så mange heteromænd som vil stikke pikken
>igennem gloryhullet sådan et sted......

Ja, det kan jeg jo ikke vide :)

Men jeg har faktisk diskuteret det med et par af min meget
heteroseksuelle venner, og fælles for dem begge er at de er SÅ glad for
at få sutte pik at illusionen om at det "nok" er en pige der gør det,
næsten er nok for dem...

Som én af dem sagde: hvis man har set at der er mindst én pige blandt de
besøgende og man kan se heteroporno imens, ville hans fantasi klare
resten for ham og så ville han være parat til at stikke sin pik igennem
hullet så han kunne blive sutttet af "hende"

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 08:13

Fra : Anita

Dato : 03-09-03 10:13

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 13:40

In article <3f55b01f$0$28243$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...

> Hvorfor?

Det er et overgreb på ens drømme.

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 13:46

In article <3f55b01f$0$28243$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> Et blowjob er vel et blowjob, hvis det føles godt, er det vel godt uanset,
> hvem der udfører det?

Du får bind for øjenen. Bliver slikket til den vildeste orgasme. Tager
bindet af og opdager det var naboens hund. Er det stadig ligemeget?

Fra : Anita

Dato : 03-09-03 14:45

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du får bind for øjenen. Bliver slikket til den vildeste orgasme. Tager
> bindet af og opdager det var naboens hund. Er det stadig ligemeget?

Principielt ja.. men jeg er ikke sikker på at jeg vil finde det vildt
hygiejnisk.

Men nu synes jeg også der er forskel på mennesker og dyr, men det er måske
bare mig?

/Anita

Fra : John Sahl

Dato : 03-09-03 15:45

Anita <anita@*slet*stofanet.dk> wrote:
> Men nu synes jeg også der er forskel på mennesker og dyr, men det er
> måske bare mig?

Så er det vel lige så legitimt hvis andre synes der er
forskel på kvinder og mænd? ,-)

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Andropov

Dato : 03-09-03 19:02

Anita skrev:

> [...]

netop
>undlade at stikke pikken hen til noget man ikke ved hvad er.

Det tror jeg også jeg vil afholde mig fra specielt efter at have
erfaret hvad man kan blive udsat for :)

> [...]

> Hvis man ville blive hidsig over, at det var noget andet end man
>fantaserede om, burde man ikke deltage i sådan en leg...

Men præmissen fra det oprindelige indlæg var vel også at man mente at
det var en af modsatte køn der udførte blowjobbet. Men så er der en af
samme køn som lusker sig til det.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-09-03 19:24

[Andropov | 3 Sep 2003 11:02:24 -0700]

> [...]

>Men præmissen fra det oprindelige indlæg var vel også at man mente at
>det var en af modsatte køn der udførte blowjobbet. Men så er der en af

Hmmm... én af mine fantasier, at være den der "lusker"

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 04-09-03 20:45

Andropov wrote:
> netop

Eller holde pikken helt for sig selv, hvad man ikke kan.

> Det tror jeg også jeg vil afholde mig fra specielt efter at have
> erfaret hvad man kan blive udsat for :)

Jeg har også hørt en god historie, som gengives lidt længere nede...

-SNIP-

> [...]
>
> Men præmissen fra det oprindelige indlæg var vel også at man mente at
> det var en af modsatte køn der udførte blowjobbet. Men så er der en af

En autentisk historie fra det virkelige liv: 2 venner (fyre) sidder i en
pornobiograf og en vildt fræk pige sætter sig ved siden af den ene mand og
begynder kort efter at røre ved hans pik for at mærke om den er stiv. Da han
godt kan lide det, sætter han sig ekstra godt tilbage og lader hende
fortsætte - med sit kropsprog tilkendegiver han overfor pigen at det bare er
det /vildeste/ han har nogensinde har prøvet (få suttet pik af en fremmed
kvinde uden at de har udvekslet ord sammen).

Efter et stykke tid, stopper hun, gør sig klar til at gå - og eftersom at
manden syntes at det bare /var/ det fedeste han havde prøvet, vil han gerne
se hende igen og spørger hende om de ikke skal aftales at mødes igen - tage
ud at spise eller lignende?
Og med en mandestemme siger hun så "nej, ellers tak - den slags gør hun
ikke" og forlader ham.......
Tilbage sidder manden så, lettere forvirret og utilpas med sin kammerat
velvidende om hvad der er sket. Efter nogle måneder møder jeg så kammeraten
i en sex-klub i Kbh og han fortæller mig historien *ROTFLOL*....
Hvordan ville i have reageret? Det er lidt farligt, da der nok er nogen fyre
som ville "tænde af" har jeg hørt... Men omvendt var det jo bare *vildt*
dejligt for manden..... *S*

Det er noget af et dilemma...

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Henning

Dato : 04-09-03 03:40

Anita wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?
> Et blowjob er vel et blowjob, hvis det føles godt, er det vel godt
> uanset, hvem der udfører det?

Jeg har set nogle billeder/filmklip af sådan en telefonboks
lignende indretning, hvor mændene stikker pikken gennem
huller i væggene og får den suttet af, disse mænd kan ikke
se hvem der gør det så...... *G*

MVH
Henning