Dårlig samvittighed, endelig opdateret gal~
Fra : Oros

Dato : 22-08-03 22:54

Hej Folkens

For dem som det måtte have interesse har jeg nu endelig fået nosset mig
sammen til at opdatere mit galleri på min profil på dkfritidmotorcykel (se
link i signatur) med den påsketur jeg gjorde mig op igennem scandinavien.
_advarsel_
ikke for kuldeskære personligheder
_advarsel_
Pludselig havde jeg tid og lyst, så nu kan alle få del i billederne.
Man er velkommen til at spørge løs hvis man har spørgsmål til min tur, eller
i det hele taget. ;)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Oros

Dato : 23-08-03 09:12

Oros wrote:
> For dem som det måtte have interesse har jeg nu endelig fået nosset
> mig sammen til at opdatere mit galleri på min profil på
> dkfritidmotorcykel (se link i signatur)

Hmm, ja det link ser jo så lidt dødt ud lige pt.
Men man kan da gå denne vej imens man venter

http://www.dfmc.dk/default.asp?id=222

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-08-03 09:50

Oros wrote:

> Hmm, ja det link ser jo så lidt dødt ud lige pt.
> Men man kan da gå denne vej imens man venter
>
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=222

Det er da en underholdende beretning men mangler der ligesom ikke noget
blandt alle billederne? Du snakker om norske piger. De er søstre (!) og du
har ingen billeder af dem? Jeg er skuffet ..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Oros

Dato : 23-08-03 10:04

Anders Houmark wrote:
> Det er da en underholdende beretning men mangler der ligesom ikke
> noget blandt alle billederne? Du snakker om norske piger. De er
> søstre (!) og du har ingen billeder af dem? Jeg er skuffet ..

Hehe... det er jo ikke mc-relateret materiale! :D

Meeeen, hvis man nu vil se så findes de jo på min hjemmeside over
Kreta-turen.
Her er et eksempel på de 2 søstre samt deres veninde (til højre) som da også
var deroppe under mit visit, men ellers bor i Oslo:
<http://www.oros.dk/kreta/01.jpg>
For flere _totalt_ ikke mc-relaterede billeder er der link til foto-galleri
fra www.oros.dk til alle billederne fra Kreta-turen.
Samtlige billeder fra den påsketur ryger nok også på min hjemmeside når jeg
får tid/lyst til det lidt større projekt!
Jeg har i øvrigt også været deroppe sidste sept. Det var halvanden måned
efter Kreta-turen. Det var faktisk startskudet for at gøre min mc køreklar
igen (havde ellers stået stille et års tid i carport efter uheld, totalt
urørt). Min kammerat (ZX9R) mente vi skulle køre på mc op og besøge dem. Så
jeg måtte jo have fikset min. Et par tusind kroner hos LC-Racing i Rønnede
(hugger) og jeg blev køreklar. Ishøj-Elverum tur/retur, og det eneste som
ikke holdt turen var bremselyskontakten i grebet på vej derop så jeg kørte
de sidste 200km med aktiveret bremselys. Superlim klarede dog tjansen - og
denne løsning fungerer stadig 12.000 km senere. (chok)
Min kammerat blev dog afvist af den søster han var lun på, så han var ikke
så social da de kom her i dec. måned, og ville heller ikke med da jeg tog
turen i påsken igen. Hehe... Han har i øvrigt lige lagt sin Ninja ned med
120-160km/t for 1½ uge siden i rundkørslen i Tårnby med vandtårnet. Havde
endda bagsædepassager, begge iført let sommertøj, men kunne begge gå fra
skadestuen efterfølgende. Så vi er nogle velsignede og har nu oprettet vores
egen uofficielle klub "Asfalt120+eksem" Billeder følger når Bingofoto
engang tager sig sammen til at fremkalde mit livs sidste aps-film jeg
opbrugte til formålet - har nu været en uge undervejs - Grrr. (dog inkl.
cd-rom) Det var en '96 model, som naturligvis ligesom min kun var
ansvarsforsikret.
nåååh... nu rabler det efterhånden for mig ... må hellere stoppe og få lavet
lidt rengøring! :D

Fra : Bjørn S

Dato : 23-08-03 11:52

"Oros" skrev
> [...]
vores
> egen uofficielle klub "Asfalt120+eksem" Billeder følger når Bingofoto

Ups ja, så godt der holdt en MC der, temmelig kvæstet. Den kåbe skal ha mere
end lynlim....
Farten vil jeg overhovede ikke kommentere.... andet end velfortjenet ris til
egen røv:-/
Godt der ikke skete noget alvorligt!

--
/Bjørn

Fra : Oros

Dato : 23-08-03 12:15

Bjørn S wrote:
> Ups ja, så godt der holdt en MC der, temmelig kvæstet. Den kåbe skal
> ha mere end lynlim....

Kåben er kasseret, den bliver nu en "naked" bike ligesom min, dog meningen
at den skal forblive sådan hvorimod min kun er det indtil jeg har økonomi
til at købe en tysker at genopbygge af.

> Farten vil jeg overhovede ikke kommentere.... andet end velfortjenet
> ris til egen røv:-/

Jep, så kan man lære ikke at vise "muskler" på sin første date. Der lå dog
noget olie/diesel-klat han mistede forhjulet i. Men den slags skal man jo
også tage forbehold for.

> Godt der ikke skete noget alvorligt!

Ja vi fatter heller ikke at vi stadig er her. Dumme som vi er mener vi så
endda at det nok ikke er meningen at vi skal indstille vores mc-karriere,
hvis det var guds mening havde han nok sørget for at totalskade enten vores
mc'er eller os selv, så vi kører ufortrødent videre.

Fra : Bjørn S

Dato : 23-08-03 14:05

"Oros" skrev
> Jep, så kan man lære ikke at vise "muskler" på sin første date. Der lå dog
> noget olie/diesel-klat han mistede forhjulet i. Men den slags skal man jo
> også tage forbehold for.

Ja, det var også det jeg sigtet til. Den pågældende rundkørsel rundt
vandtårnet er en af dem med lysreguleringer inde i = mange start og stop -
med medfølgende olie/dieselspild
Jeg har kørt gennem den de sidste 7 årpå vej til arbejde, og det mærkes også
i en sløv varebil, skal jeg hilse og sige.

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-08-03 16:39

Oros wrote:

> [...]
> med vandtårnet. Havde endda bagsædepassager, begge iført let
> sommertøj, men kunne begge gå fra skadestuen efterfølgende.

Yikes! Min far har faktisk set den ligge dér og han sagde at det så slemt
ud. Heldigt at der ikke skete mere.

--
Tony
FZS1000

Fra : ls

Dato : 23-08-03 10:08

Ja, Rasmus - hvor er kællinger?

Fra : Oros

Dato : 23-08-03 18:03

og for dem som det måtte have interesse har jeg nu lavet et lille galleri
med alle billederne fra turen på:
http://www.oros.dk/images/Påsken03/index.html
Dog ikke nær så godt/lystigt beskrevet, det er jo lørdag aften, og tiden
løber fra mig! :D
Men jer der bare vil kigge damer, så er der ikke det store, eller for den
sags skyld letpåklædte!