BlueSoft StockWatch 2000/2001
Fra : Bjarne Brusen

Dato : 22-08-03 20:53

Jeg kan simpelthen ikke finde min cd fra DAF med BLueSofts StockWatch
2000/2001, og jeg kan ikke komme på www.bluesoft.dk længere.

Er der nogen der kan hjælpe med en kopi?

Gerne på mail.

pft. Bjarne

Fra : Peter Konner

Dato : 26-08-03 16:28

"Bjarne Brusen" <usenet@brusen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2000/2001, og jeg kan ikke komme på www.bluesoft.dk længere.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med en kopi?

Hej Bjarne (og evt. andre),

Jeg har CD'en fra både 1999 og 2000.
Jeg er ikke klar over, hvilke copyright-regler der gælder for disse gamle
programmer, men jeg er da villig til at at sende dig et image af CD'en, hvis
jeg ikke træder nogle over tæerne

StockWatch installationsprogrammet fylder godt 10MB

Mvh
Peter Konner
www.fondsguiden.dk

Fra : kni

Dato : 08-09-03 21:35

"Peter Konner" <konner@mazdapc.dk> wrote in message
> [...]
hvis
> jeg ikke træder nogle over tæerne
>
> StockWatch installationsprogrammet fylder godt 10MB

OBS: Siden mangler stadig den sidste finish, så hvis du oplever fejl eller
mangler, er du velkommen til at skrive til os på Admin@FondsGuiden.Dk - på
forhånd tak !

Plonk !