Hure til UV-rugby
Fra : Morten Dall

Dato : 22-08-03 19:52

Hej alle, måske er der en der kan hjælpe,

min UV-Rugby klub skal ud og købe hure, normalt ville jeg købe dem hos Søren
N fra UV-sport
men han har bare ikke nogle hjemme og ved ikke hvornår han får det, så er
der nogle der ved hvor jeg ellers kan købe nogel ?

jeg har søgt tilbage i grupper, hvor jeg fandt en der foreslog DKdivers, men
de har heller ikke nogle.

så jeg håber at der er en der kan hjælpe.

mvh Morten Dall

Fra : Torben Sætter-Nielse~

Dato : 23-08-03 09:00

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> de har heller ikke nogle.
>
> så jeg håber at der er en der kan hjælpe.

http://www.jt-sportshop.dk/group.asp?group=109

Torben Sætter-Nielsen

Fra : Kalle

Dato : 25-08-03 22:49

Er der nogle der ved om priserne er med moms??

Casper

Fra : Søren

Dato : 26-08-03 09:22

> [...]
> men han har bare ikke nogle hjemme og ved ikke hvornår han får det, så er
> der nogle der ved hvor jeg ellers kan købe nogel ?

Jeg har masser af DIANA hætter på lager. Problemet er blot at de er
produceret for små til vores danske hoveder. Producenten er ved at kikke på
problemet, det er derfor jeg ikke kan sige hvornår jeg har hætter i "rigtig"
størrelse fra DIANA igen. Jeg har dog formentligt et nyt alternativ på plads
fra producenten TURBO i spanien. En helt ny model. Jeg har ikke set det
endelige resultat endnu, så jeg tør ikke sige om det er et godt alternativ
endnu.

Forventer først at modtage den nye model fra TURBO til september.

M.v.h. Søren Neubert

Fra : Morten Dall

Dato : 26-08-03 20:54

"Søren" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> endnu.
>
> Forventer først at modtage den nye model fra TURBO til september.

Hej Søren så må vi jo bare vendte, det er bare svært, når alle medlemmer nu
har betalt for deres nye huer og at de så ikke kommer, men vi har jo prøvet
dine små huer, det er os der bedstildte for nylig, og de var jo for små, så
vi må vel bare vendte ;-((((((

mvh Morten Dall
formand i Nykøbing F. UV-rugby forening

Fra : Søren

Dato : 27-08-03 09:17

> [...]
prøvet
> dine små huer, det er os der bedstildte for nylig, og de var jo for små,

Hej Morten

Jeg forstår din fustration. Den deler vi. Jeg ville også meget gerne kunne
leverer varen.

M.v.h. Søren