Bakken og RS50 maskiner
Fra : BikerJens

Dato : 22-08-03 19:33

Heysa,

Nu da vi er en del med disse fede RS50'ere med 80cc tun, så var det at
nu de er lige så hurtige, hvis ikke hurtigere end visse Motorcykler, vil
møde op til bakkeåbningen.

Vi ville så bede folk om at være forståelige og give os plads oppe
foran, sådan at vi kan være de første der starter når turen går mod
bakken, da vi alligevel kan køre hurtigere end chopper/HD folket, og
derved slipper for at skulle være ved at falde i søvn bag disse sløve
æsler.

VH
BikerJens
"Livet begynder først over 45km/t"

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 22-08-03 19:44

> Nu da vi er en del med disse fede RS50'ere med 80cc tun, så var det at
> nu de er lige så hurtige, hvis ikke hurtigere end visse Motorcykler, vil
> møde op til bakkeåbningen.

Hvem var det, som havde det der "DONT FEED THE TROLL'S" skilt?
Jeg tror, at vi kan risikere, at få brug for eet!

Hilsen
Lars

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-03 20:10

Lars T. Thomsen wrote:

> Hvem var det, som havde det der "DONT FEED THE TROLL'S" skilt?
> Jeg tror, at vi kan risikere, at få brug for eet!

Done!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-03 20:10

BikerJens wrote:

> Heysa,
>
> Nu da vi er en del med disse fede RS50'ere med 80cc tun, så var det at
> nu de er lige så hurtige, hvis ikke hurtigere end visse Motorcykler, vil
> møde op til bakkeåbningen.

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Allan

Dato : 22-08-03 20:33

> [...]
> bakken, da vi alligevel kan køre hurtigere end chopper/HD folket, og
> derved slipper for at skulle være ved at falde i søvn bag disse sløve

Ja - og os der kører Kadett 1,4... Kan i ikke lige gøre plads til
os -også... Så kan vi holde lige bag dem med campingvogn og DSB skal der vel
også være plads til!?

Fra : Steffler@home

Dato : 22-08-03 22:24

Allan wrote:

> Ja - og os der kører Kadett 1,4... Kan i ikke lige gøre plads til
> os -også...

Kun hvis det er en Diesel.....

Fra : Olesen

Dato : 22-08-03 22:48

"BikerJens" <Bikerjens@tvdanmark.dk> skrev i en meddelelse

> "Livet begynder først over 45km/t"

Hehe...jeg tror sku' aldrig jeg har set 45'er løber UNDER *S*.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-08-03 23:03

"BikerJens" <Bikerjens@tvdanmark.dk> wrote in message

> "Livet begynder først over 45km/t"

Over 45 ?! Vi er nok nogle som mener over 200... og det skal helst ikke tage
mere end en 8 - 10 sekunder at komme derop

Thore

Fra : Dak

Dato : 22-08-03 23:19

> [...]
> bakken, da vi alligevel kan køre hurtigere end chopper/HD folket, og
> derved slipper for at skulle være ved at falde i søvn bag disse sløve

Hmm... tror vist du har misforstået det med at køre på mc til bakken. Det er
ikke hvor hurtigt man kommer der ud der tæller men selve køreturen. Desuden
får du lidt svært ved at køre hurtigere end de politi motorcykler der kører
foran. medmindre du selvfølgelig gerne vil have en bøde for at køre for
hurtigt? Selvom det er en speciel dag for mc-folket så skal vi stadigvæk
følge vores fornuft og ikke mindst loven, lige med undtagelse af rødt lys.
(ja ja, lyder som ikke ved hvad men sådan er det nu at have mange venner som
er i politiet. )

Men hvis der blir gjort plads til jer(hvilket jeg ikke tror der blir ),
så synes jeg også at vi skal dele kortegen op i afdelinger hvor man måler
efter topfart. På den måde kan kan man komme ud til bakken i den "rigtige"
rækkefølge.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : S.G

Dato : 23-08-03 01:43

> [...]
>
> Nu da vi er en del med disse fede RS50'ere med 80cc tun, så var det at
> nu de er lige så hurtige, hvis ikke hurtigere end visse Motorcykler,

Jeg tror desværre at folk herinde er for svære at narre til en god "chips og
cola hentning". Men ellers godt forsøgt

S.G
RF900R
Odense (der måske tager en RS50 på en god dag)

Fra : Rune Larsen

Dato : 23-08-03 11:28

BikerJens wrote:

> Heysa,
>
> Nu da vi er en del med disse fede RS50'ere med 80cc tun,

Uhm... Tun....

/Rune - sulten

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-08-03 19:59

"Rune Larsen" <rune.larsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Uhm... Tun....

Jep, meget bedre end makrel - BWADR!

Rittig

Fra : Jens U

Dato : 23-08-03 21:17

Claus Rittig skrev ...

> Jep, meget bedre end makrel - BWADR!

Så heller sild, de findes i flere varianter
og så kan nogle af dem nydes med en lille snaps.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-08-03 21:38

On Sat, 23 Aug 2003 22:17:06 +0200, "Jens U" <reveredk@e-box.dkX>
wrote:

Hej.

>Så heller sild, de findes i flere varianter
>og så kan nogle af dem nydes med en lille snaps.

Sådan noget tun i olie giver det ikke en lind afføring?

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Hekto

Dato : 23-08-03 23:38

In article <03kfkv813trvrioa8a7i5j7m9sgld921oe@4ax.com>, Steen Gruby
<steen.gruby@(at)gruby.dk> says...
> On Sat, 23 Aug 2003 22:17:06 +0200, "Jens U" <reveredk@e-box.dkX>
> wrote:
>

> Sådan noget tun i olie giver det ikke en lind afføring?

Prøver du at starte en skabs-oliediskution??? ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-08-03 23:33

Jens U wrote:
> og så kan nogle af dem nydes med en lille snaps.

Jah, og med en god Limfjords Porter :)

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 24-08-03 21:55

Hans Joergensen wrote:

> Jah, og med en god Limfjords Porter :)
>
> // Hans

Kan man stadig få limfjordsporter ??!?!

Sadan en har jeg ikke set siden først i firserne

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-08-03 07:31

Bent Erik Thomsen wrote:
> Kan man stadig få limfjordsporter ??!?!
> Sadan en har jeg ikke set siden først i firserne

http://gallery.nathue.dk/2003-07-21/PICT3476.JPG
http://gallery.nathue.dk/2003-07-12_2/PICT2970.JPG
(ang. glasset på det sidste billed var det det eneste der var;)

Ja, det kan man godt ... :)

Jeg køber dem i Inco i Kødbyen (København), hvor de vist nok koster
ca. 6-7kr stykket...

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Soren Lindholt

Dato : 25-08-03 10:39

Bent Erik Thomsen <use_address_in_signature@poet.dk> wrote in article
<3f492610$0$13190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Kan man stadig få limfjordsporter ??!?!
>
> Sadan en har jeg ikke set siden først i firserne
>
> mvh

Du kommer vist for lidt ud...
--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 25-08-03 21:36

Soren Lindholt wrote:
> Bent Erik Thomsen <use_address_in_signature@poet.dk> wrote in article
> <3f492610$0$13190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Du kommer vist for lidt ud...

Jamen jeg lader mig da hjertens gerne invitere til indtagelse af en sådan

OT: Hvordan går det med støvler ??

Fra : Adam Christensen

Dato : 23-08-03 20:10

Rune Larsen wrote:

> Uhm... Tun....

Forhåbentlig er det 80cc tun i olie de putter i

--
Adam

Fra : Veset

Dato : 23-08-03 22:55

On Fri, 22 Aug 2003 18:32:45 +0000 (UTC), Bikerjens@tvdanmark.dk
(BikerJens) wrote:

>Heysa,
>
> Nu da vi er en del med disse fede RS50'ere med 80cc tun, så var det at
>nu de er lige så hurtige, hvis ikke hurtigere end visse Motorcykler, vil
>møde op til bakkeåbningen.

Hej BikerJens.... sludder jeg mener Hej BikerJacob, er din skruzuki
gået i udu at du er blevet nødt til at købe en RS50'er og sætte 80cc
tun på !??

--
Veset
XRV 750