Sygate Personal Firewall / Webfolders
Fra : Babe finder

Dato : 22-08-03 19:15

Et stille håb om at en i gruppen kan hjælpe mig videre:

Jeg kører XP Home og Sygate 5.1 og har ikke de store problemer med opsætning
på alle normale forbindelser til nettet. Men jeg kan simpelthen ikke finde
ud af hvilke avancerede indstillinger, der skal til for at få mine
web-folders til at virke, så jeg kan kopiere filer mellem min pc og mit
web-sted.

Et kig på min traffic log siger:

Action Protocol Direction Remote Port Local Port Applikation Name
Blocked TCP Incoming 20 5005 (blank)
Allowed TCP Incoming 20 5005 ndisuio.sys
Allowed TCP Outgoing 10 3143 alg.exe
Allowed UDP Incoming 1029 137 ndisuio.sys

Og det er jo lidt tydeligt at første linie er synderen, men jeg kan slet
ikke finde ud af at få rettet til, så denne funktion accepteres. Det skal
lige tilføjes at stoppes Sygate så kører web-folders helt uden problemer.
Men det er ikke en situation jeg lyst til at være i.

På forhånd tak - hvis nogen kan hjælpe.

--
mogens nielsen
http://www.TOP20.dk