Fælleskørseæl fra Aalborg til Powermeet?
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 22-08-03 18:31

Nogen der er friske på at køre sammn til powermeet i morgen, fra Aalborg?
Jeg regner med at kører rimelig tidligt, så der er mulighed for at se de
fleste klasser.

Tobias, CB 500

P.S. Det bliver med 130+/- 10km/t på motorvejen.

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-08-03 18:35

Tobias Møller Larsen wrote:
> [...]
> for at se de fleste klasser.
>
> Tobias, CB 500
>
> P.S. Det bliver med 130+/- 10km/t på motorvejen.

Hmm.. det rykker godt nok lidt i mig, men gider sgu ikke hvis vejret er røv!

Hvornår kører du? Og hvorfra?

MVH Mads Stetter

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 22-08-03 18:57

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm.. det rykker godt nok lidt i mig, men gider sgu ikke hvis vejret er
røv!

> Hvornår kører du? Og hvorfra?
>
> MVH Mads Stetter
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=10

Jeg er at finde ved Metax på Gugvej klokken 8:30

Tobias

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 22-08-03 20:58

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er at finde ved Metax på Gugvej klokken 8:30

Uha, så skal Mads tidligt op, det er ikke lige hans stærke side : )
Og drengen har endda fint motorcykeltøj, så en smule vand burde da ikke
hindre nogen !

> Tobias
Thomas

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-08-03 22:13

Tobias Møller Larsen wrote:

> Jeg er at finde ved Metax på Gugvej klokken 8:30
>
> Tobias

Ok, Jeg må nok hellere melde fra da jeg ikke kan finde tid til det!

Bor godt nok ikke mere end 1 km. fra gugvej!

Ha en go' tur, det må blive en anden gang!

MVH Mads Stetter