WESTWORLD
Fra : BS

Dato : 22-08-03 18:22

Hej Gruppe

Jeg ville blive så hamrende og ovenud lykkelig, hvis en af jer kunne hjælpe mig med en kopi af den oldgamle film Westworld.

Jeg har hørt, at den jævnligt bliver vist på forskellige satelitkanaler, men da jeg ikke er den glade indehaver af hverken parabol eller kabelnet, har jeg ikke andre muligheder for at få den optaget end at spørge her i gruppen.

Hvis der er en, der ligger inde med en version med danske undertekster, ville det være et STORT plus.

Smid mig en mail - så snakker vi om det

Hilsen Bjarne

bsinternationalFJERN@mail.dk - fjern FJERN (same procedure as last time, James)

Fra : Mathness

Dato : 23-08-03 02:32

Den er ude på VHS og DVD (http://imdb.com/Title?0070909)

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.

Fra : Martin Andersen

Dato : 23-08-03 08:12

> Den er ude på VHS og DVD (http://imdb.com/Title?0070909)

Og hvis du har DVD kan den fås meget billig hos BlackStar:

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000071502

Fra : ML-78

Dato : 23-08-03 08:59

> Og hvis du har DVD kan den fås meget billig hos BlackStar:
>
> http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000071502

Nope, for den er ikke udgivet i region 2

Det er VHS'en du henviser til. DVD'en er hidtil kun udkommet i region 1 og har
ikke danske undertekster.

ML-78