Skod! regn til Power Meet
Fra : Cwinn

Dato : 22-08-03 08:39

Skod de har lovet regn til Power Meet. Så ved jeg ikke helt om jeg gider
køre derned. Hvade ellers glædet mig
Hvad med jer andre trodser i regnen?

Mvh
Cwinn

Fra : Mikael.N

Dato : 22-08-03 16:17

Cwinn skrev i meddelelsen ...
>Skod de har lovet regn til Power Meet. Så ved jeg ikke helt om jeg gider
>køre derned. Hvade ellers glædet mig
>Hvad med jer andre trodser i regnen?
>
>Mvh
>Cwinn

Hej
ja vi er da 2 fra nordsjælland der kører derover dog i bil, der er plads til
2 til
ring evt 24247914 hvis i vil med vi skal med færgen kl 8.00 så ca 6,30 køres
der fra frederikssund.

mikael

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 22-08-03 18:28

"Cwinn" <Cwinn@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Skod de har lovet regn til Power Meet. Så ved jeg ikke helt om jeg gider
> køre derned. Hvade ellers glædet mig
> Hvad med jer andre trodser i regnen?
>
> Mvh
> Cwinn
Kommer lidt an på hvor meget det regner. Hvis det står ned i lår-fede
stråler gider jeg ikke, ellers dukker jeg op. Der findes ikke dårligt vejr,
kun forkert påklædning.

Tobias, CB 500, der nok smidder 29,5 på hjulet