Creative Geforce 4 ti 4800SE
Fra : Zif

Dato : 22-08-03 12:49

Er der nogen der har ovenstående, og i så fald er det værd at købe til 1350
kr.
og kan der sidde en passiv køler på, den fra Zalman (kæmpen)

Zif

Fra : Lasse

Dato : 22-08-03 19:10

Hvis jeg var dig, ville jeg købe et Ti4200 stedet for ...

De koster 800-900 og kan clockes ligeså meget

Lasse

Fra : Zif

Dato : 23-08-03 08:02

Ja, jeg fandt også ud af at det kun svarede til et TI4400, og jeg har et
TI4200 så det kan vist ikke betale sig, jeg har kigget lidt på ATI 9600 Pro
istedet for

Fra : Søren Andersen

Dato : 23-08-03 09:46

Jeg vil ikke anbefale dig at gå fra ti4400 til 9600 pro.
Framerate'n er nærmest ind, hælder nok faktisk lidt til 44'erens side så
eneste forskel er reelt dx9 supporten.
Hvis det endelig skal være, så find et radeon 9500 pro istedet, det er bedre
:)

Mvh.
Søren Andersen

Fra : Zif

Dato : 23-08-03 16:57

Det koster også lige 500 kr mere.

Jeg ville faktisk helst have et Ti 4600, men det er næsten ikke til at finde
nogen steder, og de koster stadig over 2000 kr.

Fra : Søren Andersen

Dato : 23-08-03 19:30

Du kan jo starte med overclocke dit 4200, de fleste er ret taknemmelige.
Invester eventuelt i en ordentlig gpu køler istedet.

Mvh.
Søren Andersen