underligt grafikkort
Fra : Zif

Dato : 22-08-03 08:43

Hej gruppe

Jeg har et seriøst problem med mit Geforce TI 4200, når det starter op er
der vildt flimmer på skærmen og streger og firkanter m.m. Hvis jeg prøver
det i en anden computer er der ingen problemer, så grafikkortet er ikke
defekt, og min agp port virker også fint, for jeg kører med et andet kort i
øjeblikket.

Er der nogen der har været ude for noget lignende, er det måske drivere
eller hvad, det sker som sagt fra det første sekund jeg tænder computeren.

Zif

Fra : Zif

Dato : 22-08-03 12:48

Lige meget, det er brændt sammen