Hvad er best? Geforce TI 4200 eller ATI 96~
Fra : Zif

Dato : 22-08-03 08:07

Jeg skal have nyt grafikkort og det skal kunne bruges til krævende 3d spil,
så høj
ydelse er vigtigt, men prisen er også vigtig, sa det må ikke koste over 1500
kr.

Jeg har tidligere haft et Geforce TI 4200, det koster idag omkring 900 kr.

Jeg har nu kig på et Sapphire 9600 Pro til omkring 1500 kr.

Er der nogen der har erfaringer med sådan et kort, og hvad med støjen er den
helt hen i vejret. Og er det eventuelt muligt at sætte en passiv køler på
ATI kortet?

Håber i kan hjælpe

Zif

Fra : Lasse