du er sigtet makker du ved det bare ikke ?
Fra : Ibber Rene Cairo

Dato : 19-08-03 18:06

Jeg modtog denne her fra politmesteren

De var tilsagt til at møde til afhøring den 30 August 2001 deres advokat
oplyste de ikke ønskede at lade dem afhøre.

Politiet har derfor ikke haft mulighed for personligt at sigte, og afhøre
dem til sagen vedrørende brugstyveri af omtalte edbprogram eller til de
andre sigtelser i sagen. Dette ændrer ikke det faktum at der pågik en
efterforskning vedrørende forholdende, og de i den forbindelse er at
betragte som sigtet, hvilket er i overens stemmelse med retsplejeloven.

Forhistorie jeg blev sigtet og anmeldt for hacking politiet finder et
edbprogram som jeg havde fået lov at låne af arbejdspladsen.
politiet faxer en sigtelse ud til arbejdspladsen jeg bliver bortvist. Jeg
får aldrig en sigtelse min advokat heller ikke.

Er det som politimesteren skriv i overenstemmelse med retsplejeloven

Fra : alexbo

Dato : 19-08-03 20:37

"Ibber Rene Cairo" skrev

> Er det som politimesteren skriv i overenstemmelse med retsplejeloven

Du har i den senere tid haft flere indlæg, der tilsyneladende hænger sammen.
Hvis dette indlæg er en aflægger af dette, tror jeg du fik en noget mere
kvalificeret rådgivning, hvis du fortalte din historie, fra den ene ende til
anden, de konkrete fakta i rigtig rækkefølge.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 21:07

alexbo <alexbo@post.cybercity.dk> skrev:

> [...]
> noget mere kvalificeret rådgivning, hvis du fortalte din historie,
> fra den ene ende til anden, de konkrete fakta i rigtig rækkefølge.

Nej tak ikke nu igen.

Prøv at søge på google.groups så kan du selv
læse hele den fortsatte roman.
Det er sagen der ingen enden får...for forfatteren.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: