ophavsret på foto billeder
Fra : den glade dreng

Dato : 16-08-03 00:21

hejsa

Vil egentlig bare ha det konfirmeret, men kan det ikke passe, at hvis
jeg ikke har lavet en skriftlig aftale med en person jeg har fotograferet
så har jeg ophavsretten og person skal efter lovens paragraf 3, under
normal praksis skrive at det er mig der har taget billedet, hvis det feks
bliver brugt på en hjemmeside?

eller findes der nogle smuthuller, så personen ikke behøver det?

Vh

Per

Fra : Karsten

Dato : 16-08-03 09:41