Sikke en aften!
Fra : Claus Rittig

Dato : 05-04-01 23:46

Hej allesammen.

Jeg er lige kommet hjem.
SonoSøren havde arrangeret en lille udflugt, så jeg har brugt min aften på
at prøvekøre:
Triumph Bonneville - den nye 2001 model.
Triumph TT600 - en lille sexet "racer" der skal hvine afsted med en hulens
masse vindinger.
Triumph RS Sprint - den mest perfekte all-round mc jeg nogensinde har
plantet min røv i. NØRJ, hvor er jeg forelsket! Den er så nem at køre at jeg
er sikker på at den er bygget til mig.
Triumph 955i Daytona - Den mest sindssygt rå cykel jeg har prøvet! Den
rykker som et lokomotiv allerede fra 3000 rpm, men den kan også både styre
og bremse. Og så lyden fra den der Carbon-potte... Nå, sådan en skal jeg
ihvertfald IKKE have, jeg ville næppe have mit kørekort ret længe.

Og så var der håndmadder og øller til at skylle oplevelsen ned med - totalt
hyggeligt!
Tag og kig forbi Vagn Jensen i Lystrup, han har mange rare ting at kigge på.
Jeg er stadig imponeret over at han trak sin egen Daytona ud til os, det var
sgisme en oplevelse!

Godnat,
Rittig
(som sover godt i nat)

Fra : Steen Schmidt

Dato : 06-04-01 00:18

> [...]
på.
> Jeg er stadig imponeret over at han trak sin egen Daytona ud til os, det

Hehe, ham var jeg ude ved sidste år. Han blev så gnaven over at vi sagde
TT600'eren var totalt tam, at vi ikke måtte prøve 955i alligevel LOL.
Flink fyr ellers.

Mvh
Steen

Fra : Tom Dynesen

Dato : 06-04-01 01:04

Vagn Jensen i Lystrup
hvor ligger det henne da jeg er helt vild med triumph

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-04-01 09:29

Tom Dynesen <dyne_nospam@elvis.dk> wrote in article
<9aj0uo$1g03$1@news.cybercity.dk>...
> Vagn Jensen i Lystrup
> hvor ligger det henne da jeg er helt vild med triumph

www.vagn-jensen.dk

Pas på, det kan blive dyrt!!
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-04-01 06:52

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<9aitp7$jvc$1@news.inet.tele.dk>...
[snips]

> Triumph RS Sprint - den mest perfekte all-round mc jeg nogensinde har
> plantet min røv i. NØRJ, hvor er jeg forelsket! Den er så nem at køre at
jeg
> er sikker på at den er bygget til mig.

Yeps, det er helt klart også en af de MC jeg har befundet mig bedst på. Go'
plads til stængerne, tilpas med kræfter, styrer/bremser fint og ikke mindst
et rigtig godt sæde

Men den designer der har tegnet sidespejlene skulle fyres på stedet...

> Og så var der håndmadder og øller til at skylle oplevelsen ned med -
totalt
> hyggeligt!

Yep, det var nemlig rigtig hyggeligt. Flink mand ham Vagn!

--
Mikkel

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-04-01 08:50

> [...]
<9aitp7$jvc$1@news.inet.tele.dk>...
> Jeg er lige kommet hjem.
> SonoSøren havde arrangeret en lille udflugt, så jeg har brugt min aften

Ja, det var i den grad en oplevelse!
Jeg har postet et par fotos på.dk.binaer.motor

Og aldrig før har min signatur været så skrigende aktuel...

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 06-04-01 09:48

"Søren L Hansen" wrote:

> Jeg har postet et par fotos på.dk.binaer.motor

Hvilken news-serwer (offentlig) benytter I til binaere postings ??

Ian, stadigvaek paa sunshite.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-04-01 10:55

Ian Rasmussen <ianr@wm.estec.esa.nl> wrote in article
<3ACD82B4.7B72702B@wm.estec.esa.nl>...

> Hvilken news-serwer (offentlig) benytter I til binaere postings ??

Hmm, offentlig? Aner det ikke.
Men den Daytona er vist LIGE noget for dig Ian, du kan jo ikke få fræs
nok...

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 06-04-01 11:30

"Søren L Hansen" wrote:

> Men den Daytona er vist LIGE noget for dig Ian, du kan jo ikke få fræs
> nok...

Ang fraes er det ganske sandt, og hvis alt gaar vel skal jeg ogsaa inden
laenge kigge efter en ny fraeser. Men det bliver ikke en triumph;
sikkert gode stabile maskiner, men blot ikke lige min smag mht design og
_rigtigt_ raes

Der _maa_ da findes en news-udbyder der haar baade dfm og binaere ??

Ian, nl

Fra : Armand

Dato : 07-04-01 00:49

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en

> Men den Daytona er vist LIGE noget for dig Ian, du kan jo ikke få fræs
> nok...

Skulle det være en 535'er?
Jeg kender én der er meeget billig til salg lige nu (står stille på 7.
måned med engelsk syge i elektronikken) !!!

--
Armand.

Fra : steffen

Dato : 06-04-01 11:07

Hej, jeg er den lykkelige ejer af en triumph 955i ( købt hos vagn jensen.),
jeg kan kun anbefale alle at tage derud og prøvekøre denne. En test af denne
vil kunne findes på www.bikes4ever.dk om en uge. Den er endnu ikke aktiv.