Hjælp til fremflyttersæt
Fra : Bjarne Warming

Dato : 05-04-01 23:43

Hej,

Efter at have undersøgt hvad fremflyttersæt koster, og dernæst at det ikke
fås til min mc (XS400SE), har jeg besluttet at der li'som ikke er andet for
end at fremstille dem selv. Jeg ved at jeg skal have fat i nogle nye
fodhvilere og pedaler, men er der andet der er brug for??
Er der nogle som har nogle gode tips og tricks??

På forhånd tak,

Bjarne Warming

teddybjarne@mail.tele.dk
ICQ UIN: 22976581

Fra : Klaus Madsen

Dato : 06-04-01 22:40

Hej

Prøv at kigge på min hjemmeside www.virago-star.dk under Køb & Salg, der er
en der laver fremrykkersæt på bestilling.

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Motorcykler kører bedst med gummiet nederst