Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdateret hjemmeside med nye billeder
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 19-08-03 19:46

Hej

Så har jeg opdateret min hjemmeside, lavet nyt design, håber at dette er
bedre. Der er desuden kommet nye billeder (under galleri er det, "Tyrkiet",
"Fototur til Helnæs", "Model")

Endnu engang vil jeg da gerne have kommentarer, helst til billeder, men også
til hjemmesiden...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Thor

Dato : 19-08-03 20:09

Og linket er?

Hilsen Thomas

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 19-08-03 20:04

Jeg smider lige et link, det gør det så meget nemmere

http://home20.inet.tele.dk/reneernstnielsen/

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : jo

Dato : 20-08-03 12:01

"René Ernst Nielsen" <cigarer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg smider lige et link, det gør det så meget nemmere

> [...]
Hej René
Jeg synes det er svært at kommentere dine billeder p.gr.a. den måde din side
er bygget op. Man har ikke mulighed for at se et helt billede på skærmen og
det er besværligt at komme tilbage da man skal bruge tilbageknappen i
browseren. Rammen øverst med din webadresse virker skæmmende på layoutet af
siden.
jesper

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 20-08-03 16:54

> Hej René
> Jeg synes det er svært at kommentere dine billeder p.gr.a. den måde din
side
> er bygget op. Man har ikke mulighed for at se et helt billede på skærmen
Det er lidt en afvejning af, om billedet skal være lille, eller om man skal
scrolle

og
> det er besværligt at komme tilbage da man skal bruge tilbageknappen i
> browseren.
OK, jeg bruger altid knappen, selvom der er en "tilbage" knap på siden, men
jeg kan da godt smide nogle hyperlinks ind, hvis det er et generelt ønske

Rammen øverst med din webadresse virker skæmmende på layoutet af
> siden.

Jeg vil overveje at ændre den...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : lars bo

Dato : 21-08-03 01:07

Hej René
I tillæg til jo's kommentar, som jeg kun kan tilslutte mig, vil jeg spørge,
hvorfor dine thumbnail ligger i en lang række under hinanden og ikke i
f.eks. 3 eller 4 rækker?
Dine billeder kunne du jo reducerer til 600x400 så kan de 44% der stadig
bruger lav opløsning på deres skærme også se dem uden at skulle scrolle, og
dermed få fuld udbytte af dem.
På denne måde kan man ikke se dine billeder, og dermed ikke kommenterer dem.
--
hilsen
lars bo