Andet multimedie
S3 Virge
Fra : Snip

Dato : 05-04-01 22:10

På en ældre maskine har jeg et S3 Virge PCI grafikkort.

Det har før virket, men efter total sletning af C-drevet kan Win98 ikke
finde kortet, kun et standartkort som kun giver 16 farver. Når jeg manuelt
vil installere kortet kan Win ikke finde en driver på Win 98 CD'en.

Et Trio 3D kort finder Win uden problemer.

Har forsøgt at dowmloade en driver, men heller ikke dette lykkes. Win vil
godt læse driveren, men melder at driveren ikke passer til kortet.

Nogen gode forslag? Evt.. sende en driver til mig..

--
snip@post8.tele.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-04-01 08:46

Snip <snip@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9aimve$of3$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
manuelt
> vil installere kortet kan Win ikke finde en driver på Win 98 CD'en.

Kortet findes tilsyneladende både i en DX og en MX version
DX driver kan dl'es her:
http://www.goesp.com/downloads/Drivers/S3%20Virge%20DX%20Video%20Driver/