Kan jeg f=?ISO-8859-1?B?5SBlbGxlciBr+A==?=~
Fra : Anita Jensen

Dato : 26-12-00 17:27

Hej der ude.

jeg leder efter entourage. Findes den i løs vægt ? Ha.ha

Venlige jule hilsner

Anita

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-12-00 18:39

In article <su326.26$e72.23908400@news.mobilixnet.dk>, "Anita Jensen"
<anitaj@wanadoo.dk> wrote:

> jeg leder efter entourage. Findes den i løs vægt ?

Du kombinerer bare Outlook Express med Palms kalendersoftware og
CrashTest fra Sophisticated Circuits.

Et andet svar kunne være: Nej, men hvorfor vil du dog også bruge
Entourage.

//Peter

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 26-12-00 21:08

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> [...]
> CrashTest fra Sophisticated Circuits.
>

> Et andet svar kunne være: Nej, men hvorfor vil du dog også bruge

Velsagtens fordi Entourage er et fremragende stykke værktøj at have på
sin Mac - både med og uden de øvrige dele af pakken.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Peter Gersmann

Dato : 26-12-00 23:18

In article <1em9miy.z8omv01ynznqkN%ossmidt@post11.tele.dk>,
ossmidt@post11.tele.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> hvorfor vil du dog også bruge Entourage

> Velsagtens fordi Entourage er et fremragende stykke værktøj at have på
> sin Mac - både med og uden de øvrige dele af pakken.

Med Word og Excel får man fordelen af Word+Excel integrationen, og så
har man jo adgang til Entourage.

Uden Office 2001 har man ikke glæde af Word+Excel integrationen, men kan
gratis bruge Outlook Express og det Claris designede kalenderprogram der
følger med Mac OS/Palm.

//Peter Gersmann

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 26-12-00 23:57

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> writes:

> [...]
>
> Uden Office 2001 har man ikke glæde af Word+Excel integrationen, men kan
> gratis bruge Outlook Express og det Claris designede kalenderprogram der

Selvom jeg har været Beta-tester af Office 2001 fandt jeg aldrig helt
ud af, hvori består det smarte i Entourage vs. OE5? Jeg har hørt
noget med et intergreret kalendersystem, men er det kun noget værd
sammen med en Exchange server?

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Peter Gersmann

Dato : 27-12-00 00:27

In article <yehae9iaj04.fsf@vertigo.daimi.au.dk>, bjorn@daimi.au.dk
(Thomas Bjørn Andersen) wrote:

> Jeg har hørt
> noget med et intergreret kalendersystem, men er det kun noget værd
> sammen med en Exchange server?

Nope - det virker netop ikke med Exchange, hvilket gør Entourage helt
værdiløs i virksomheder. Det er jo de færreste steder, at enkeltbruger
kalendersystemer er det helt store hit..

//Peter Gersmann

Fra : MacMan

Dato : 27-12-00 17:48

I brevet "moof.immerfreundlich-A44BF8.00270527122000@news.get2net.dk" skrev
Peter Gersmann (moof.immerfreundlich@get2net.dk) den 27/12/00 0:27:

> Nope - det virker netop ikke med Exchange, hvilket gør Entourage helt
> værdiløs i virksomheder. Det er jo de færreste steder, at enkeltbruger
> kalendersystemer er det helt store hit..

Til gengæld er Entourage glimragende hvis man har en Palm Pilot - jeg
synkroniserer både notesblokken, to-do-listen, kalenderen og adressebogen -
alt sammen i ét program, rigtig, rigtig lækkert...! :-
Nu mangler de bare lige synkronisering af e-mail.

Venlig hilsen
Morten