E-Mail
webnoob 5265
Bounce - Test mail - hvor
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-08-03 10:11

Findes der en mailadresse hvor man kan sende en test mail,
som man så får i hovedet igen ganske kort tid efter?

mvh

Lars

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 20-08-03 12:14

Hvad med fnuxibuxi@dettedomainfindesikke.invalid ?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 21-08-03 14:28

| Hvad med fnuxibuxi@dettedomainfindesikke.invalid ?

Ja, men der kan gå lang tid inden du får svar. Jeg har
imidlertid fundet en rigtig mailbouncer:

bounce@dk-hostmaster.dk

Send en mail til denne adresse og du vil kort efter modtage
en svarmail. Prøv det og du kan se hvad jeg mener - det er
faktisk ganske smart.

Lars

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 21-08-03 15:53

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> wrote:

> Ja, men der kan gå lang tid inden du får svar.

Et andet problem er, at mailen kan blive afvist inden mailprogrammet får
lov til at levere det fordi hostnavnet ikke findes. Så kommer
mailprogrammet bare op med en fejlmeddelelse, og man får ingen bounce.