Skærme
Fijala 3554
Medion 7218
Fra : Jesper Andersen

Dato : 21-08-03 16:06

Hej alle....

kan man spille på en medion 7218 fladskærm med et godt resultat???

Jesper

Fra : H_Luchter

Dato : 21-08-03 22:55

Det kommer vel an på, hvor rutineret man er til at spille. Jeg får et
dårligt resultat på ALLE skærme.

Fra : Arne

Dato : 22-08-03 18:05

haha

Eivind

Fra : Jesper Andersen

Dato : 23-08-03 18:09

Det var jo ikke det jeg mente........ hakker den i spil.....???? kører den
spil godt...??`????

MVH

Jesper

Fra : Henrik A

Dato : 23-08-03 20:22

Jeg synes generelt, at der bliver skrevet dårligt om Medion, men har ikke
selv prøvet dem. Jeg ville holde mig fra dem, men det er jo min holdning.

Man får hvad man betaler for...
Samsung og LG får derimod rigtig god omtale.

Fra : E. Jensen

Dato : 25-08-03 08:50

Visse Sony, Viewsonic og Hyundai skærme får også god omtale.

mvh E

Fra : Henrik A

Dato : 25-08-03 09:29

Jo jeg kan da også anbefale Samsung og LG - som slet ikke er blande de
værste

/Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-03 14:46

>Det var jo ikke det jeg mente........ hakker den i spil.....???? kører den
>spil godt...??`????
Nu ved jeg ikke hvilken model nummer min har, men det er en Medion 18,1''
fra Fona, og der er intet at udsætte på den, af alle de indlæg her i ng'en,
om Medion 18,1'' er kun 1, ud af rigtigt mange, været utilfreds.
Den er fin til FS 2004- Raven shield- Links2003 osv...

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/