Andet multimedie
bentjuul 3670
Program med Slide show -> .exe
Fra : Jannik E.

Dato : 20-08-03 22:45

Findes der et gratis slide show program (eller andet grafikprogram), hvor
man kan "gemme" det færdige resultat i en .exe-fil?

--
Jannik

Slet "sletdette1020" ved direkte mail

Fra : emj

Dato : 21-08-03 06:36

On Wed, 20 Aug 2003 23:45:00 +0200, "Jannik E."
<jaesSLETDETTE1020@mail.dk> wrote:

>Findes der et gratis slide show program (eller andet grafikprogram), hvor
>man kan "gemme" det færdige resultat i en .exe-fil?

Som sædvanlig er svaret IrfanView. Et super program, som kan stort set
alt indenfor billedbehandling.

Hilsen emj

Fra : Jannik E.

Dato : 22-08-03 20:33

"emj" <emj@stofanet.dk> wrote in message

> Som sædvanlig er svaret IrfanView. Et super program, som kan stort set
> alt indenfor billedbehandling.

Takker.
Glemte vist at skrive, at der helst skal kunne lægges baggrundsmusik ind
også

Fra : emj

Dato : 22-08-03 21:17

On Fri, 22 Aug 2003 21:32:44 +0200, "Jannik E."

>Takker.
>Glemte vist at skrive, at der helst skal kunne lægges baggrundsmusik ind
>også

Hvad med at hive pungen op og købe et program.
De er ikke så dyre, at det bør afskrække.
Eksempelvis Photo Shop Album fra Adobe, som kan holde styr på dine
fotos, lave hjemmesider, lave slideshows med musik og effekter, brænde
video-cd osv
Programmet er let at finde ud af at bruge.
Hilsen emj.

Fra : Insideout

Dato : 22-08-03 23:01

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Eksempelvis Photo Shop Album fra Adobe, som kan holde styr på dine
> fotos, lave hjemmesider, lave slideshows med musik og effekter, brænde
> video-cd osv
> Programmet er let at finde ud af at bruge.

Kan PSA gemme slideshows i en *.exe fil?
Hvis ja hvor er denne funktion for jeg kan ikke finde den.

Mvh
Henrik

Fra : emj

Dato : 23-08-03 00:50

On Sat, 23 Aug 2003 00:00:37 +0200, "Insideout" <insideout@chicks.dk>
wrote:

>Kan PSA gemme slideshows i en *.exe fil?
>Hvis ja hvor er denne funktion for jeg kan ikke finde den.

Nej, men den kan gemme slideshows som *.PDF og det er sørme da ikke så
ringe
Hvorfor vil du absolut have gemt som *.exe?
Hilsen emj

Fra : Insideout

Dato : 24-08-03 00:16

> Nej, men den kan gemme slideshows som *.PDF og det er sørme da ikke så
> ringe
> Hvorfor vil du absolut have gemt som *.exe?

Jeg skal ikke men det skulle Jannik, så derfor kunne jeg ikke forstå at du
foreslår et program der ikke kan oven i købet i en tone som ikke er pæn.

Mvh
Henrik

Fra : emj

Dato : 24-08-03 19:09

On Sun, 24 Aug 2003 01:15:31 +0200, "Insideout" <insideout@chicks.dk>
wrote:

>Jeg skal ikke men det skulle Jannik, så derfor kunne jeg ikke forstå at du
>foreslår et program der ikke kan oven i købet i en tone som ikke er pæn.

Jeg forstår ikke, hvor det er, at "min tone ikke er pæn". Jeg har
foreslået et gratis program, som kunne løse Janniks behov for en
*.exe fil. Dernæst kommer Jannik i tanke om, at programmet for resten
også skal kunne levere baggrundsmusik, hvorefter jeg så foreslå et
program, som ikke er gratis, men som kan lave slideshows med musik og
effekter og en masse andet.
Hvad kendskab har du egentlig til, hvad Jannik skal bruge?
Hulsen emj

Fra : Insideout

Dato : 24-08-03 19:27

> [...]
> effekter og en masse andet.

> Hvad kendskab har du egentlig til, hvad Jannik skal bruge?

Det han skriver i hans første indlæg doh.

"Findes der et gratis slide show program (eller andet grafikprogram), hvor
man kan "gemme" det færdige resultat i en .exe-fil?".

At han kommer i tanke om at der skal musik på ændre jo ikke ved at han ikke
mere vil gemme i exe.

Det hjælper jo ikke en skid at foreslå et program der ikke opfylder de krav
der er blevet stillet, så må man hellere lade tasterne tie eller fortælle at
dette ikke kan lade sig gøre hvis man da ved det.

Jeg kan mærke at diskussionen er håbløs så derfor en EOD.

Mvh
Henrik

Fra : emj

Dato : 24-08-03 20:40

On Sun, 24 Aug 2003 20:27:13 +0200, "Insideout" <insideout@chicks.dk>
wrote:

>Det hjælper jo ikke en skid at foreslå et program der ikke opfylder de krav
>der er blevet stillet,

Det har du jo lov til at mene. Det kunne jo tænkes, at der kunne
ændres ved kravene, hvis man så andre muligheder end *.exe, som jo kun
kan benyttes af en windowsbruger.
Hilsen emj

Fra : Jannik E.

Dato : 24-08-03 22:40

> [...]

> video-cd osv
> Programmet er let at finde ud af at bruge.

Hvis det ender med at vi køber et program, så bliver det nok Ulead Photo
Explorer, der IMO er det bedste købeprogram i prisklassen.
Men tak for buddet ellers.

Fra : emj

Dato : 25-08-03 02:22

On Sun, 24 Aug 2003 23:39:42 +0200, "Jannik E."
<jaesSLETDETTE1020@mail.dk> wrote:

>Hvis det ender med at vi køber et program, så bliver det nok Ulead Photo
>Explorer, der IMO er det bedste købeprogram i prisklassen.

Det kan ikke gemme slideshows som *.exe.
Hilsen emj

Fra : MeAtMe

Dato : 27-08-03 07:17

"Jannik E." <jaesSLETDETTE1020@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "emj" <emj@stofanet.dk> wrote in message

> Takker.
> Glemte vist at skrive, at der helst skal kunne lægges baggrundsmusik ind
> også

Du kan købe DVD Pictureshow 2, så får du Photo Explore med i samme køb, og
der kan du gemme slide show i .exe , Inf (html) og i UES som er Ulead
format og hvis du vil lave slideshows til cd / dvd så kan du hente (UES)
ind i pictureshow 2 og færdig gøre arbejdet der.

MVH
Andersen

Fra : Jannik E.

Dato : 27-08-03 23:23

"MeAtMe" <No@post-to-me.dk> wrote in message

> [...]
> format og hvis du vil lave slideshows til cd / dvd så kan du hente (UES)
> ind i pictureshow 2 og færdig gøre arbejdet der.

Det vil jeg da kigge på så :)