Andet multimedie
Mangler et tegneprogram
Fra : monty

Dato : 20-08-03 18:22

Jeg skal have tegnet en arbejdstegning for et skab. Nogen som kender et
program hvor man kan indtaste nogle værdier for højde, bredde ect og så
"tegner" maskinen det selv? Jeg skal have lavet et skab men er lidt i tvilv
om dimensionerne passer ordentlig så derfor kunne det væe smart om man kunne
se hvordan det ville passe sammen.

Dennis

Fra : morten lund

Dato : 20-08-03 19:46

I Illustrator kan man sagtens indtaste mål på geometriske figurer, bare lav
et enkelt klik i stedet for at "dragge" en form ud med musen

/Morten

Fra : monty

Dato : 21-08-03 16:27

Nu har jeg ikke Illustrator men jeg tror heller ikke jeg var helt tydelig.
Det jeg ønsker var et program hvor jeg kunne tegne men også hvor jeg kunne
se tegningen fra alle sider. Desuden skulle det være sådan at man kunne zoom
ind på fx en samling og se hvordan den var samlet ect.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-08-03 16:34

"monty" <monty (skal fjernes)@mail.tdcadsl.dk> skrev
> [...]
zoom
> ind på fx en samling og se hvordan den var samlet ect.

Det, du har brug for, er et CAD-program. Men hvilke programmer der findes i
den kategori, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Henry

Dato : 22-08-03 16:40

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> "monty" <monty (skal fjernes)@mail.tdcadsl.dk> skrev
> zoom

http://www.sketch3d.com/

Kan hentes i 30 dages prøve

mvh

Henry

Fra : Henry

Dato : 22-08-03 16:44

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-08-03 17:39

"Henry" <henryx@post5.tele.dk> skrev

> "Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> tydelig.
> kunne

Nej, det har jeg aldrig skrevet!

Når du svarer på et indlæg, så vær lidt mere omhyggelig med at citere den,
du svarer.

Det, du 'citerer mig for' var noget, monty skrev.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin