Nascar 2003
Fra : /Ole

Dato : 21-08-03 21:24

Jeg har lige bestilt sub. og i ventetiden vil jeg da lige høre jer ad, om
der er nogle erfaringer med spillet, om det er så godt som anmeldelserne
siger?

Min maskine er :
1.1 T-bird
512 Mb pc133 ram.
GeForce 4 ti4200 128Mb
DVD drev + brænder + div HD'er
Audigy 5.1 lydkort.

Hvordan vil spillet køre med sådan en maskine?

--
/Ole

Fra : The Master

Dato : 21-08-03 21:48

Jeg har spillet der hjemme, og jeg synes at Nascar er et af de dårligste bil
spil der findes, jeg synes at der er ik nogen mening i det, udover at du
kører rundt og rundt.....

Fra : Henrik Dissing

Dato : 24-08-03 15:21

On Thu, 21 Aug 2003 22:47:34 +0200, The Master wrote:

>Jeg har spillet der hjemme, og jeg synes at Nascar er et af de dårligste bil
>spil der findes, jeg synes at der er ik nogen mening i det, udover at du
>kører rundt og rundt.....

Jeg kunne ikke være mere uenig.

Jeg har gennem årene prøvet alle mulige slags racerløbssimulatorer,
inklusive F1 og rally, men Nascar er klart det mest interessante, IMO.

I de andre er det dybest set banen som er modstanderen og bedre omgangstider
der er målet. I Nascar er det snarere modstanderne som udgør udfordringen,
fordi det er så svært at undgå sammenstød.

Til Ole: Din maskine vil sagtens kunne køre Nascar 2003 tilfredsstillende
hvis du skruer lidt ned for grafikken. Et genialt spil af høj teknisk
kvalitet. Vær dog forberedt på at det kan tage en rum tid at blive dygtig
nok til at det bliver rigtig sjovt.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Karsten Borchers

Dato : 21-08-03 22:19

NR2003 er klart det bedste i serien, forbedret på alle fronter. Jeg røre dog
ikke oval banerne, men fiser kun rundt på de to roadtracks der er in-game,
samt de adskellige add-on roadtracks der er tilgængelige derude.

Toppen på kransekagen kommer snart. Med Papyrus's seneste patch (1.1.0.2)
har de lagt 3 nye fysik modeller ind i gamet. Craftman Truck Series, Bush
Grand National og bedst af alt, Trans AM. Nogen der kalder sig Project
Wildfire har så nærmest fået æren af at udvikle mods til disse fysik
modeller. Bush GN er allerede udgivet, og snart følger Trucks og Trans AM -
PWF har udgivet en Trans AM physics unlocker, der giver dig mulighed for at
tæske rundt i en Nascar spand, men med Trans AM fysik model. Skide sjovt :)
Mere info : http://www.onlineracin.com/pwf/

Kig også ind forbi det danske Nascar forum, der holder vi til inde. Dog er
der lidt stilstand derinde pt. da vi ligesom går og venter på Trans AM
modden. Normalt køre størstedelen af os i en GPL liga - dgpls.dk

http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10
Du skal registreres for at læse rundt derinde.

Og til sidst. Nascar skulle ikke have problemer med at køre på din maskine.
Du kan selvfølgelig ikke smække alt op på lækker ;).

/ Borchers