porte åbnes i spearhead/mohaa?
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-03 20:55

Hej

Jeg kan ikke hoste spearhead/mohaa spil, hvilke porte skal jeg åbne? har en
linksys router købt hos tdc og skal nok ha lidt hjælp

på forhånd tak

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-08-03 21:48

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote in message
> [...]
en
> linksys router købt hos tdc og skal nok ha lidt hjælp

Svaret findes på google, jeg har det desværre ikke ved hånden.

Mvh.:
Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-08-03 22:00

Peter Jensen wrote:
> ".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote in message

> Svaret findes på google, jeg har det desværre ikke ved hånden.
>
> Mvh.:
> Peter

Sådan kan det også siges...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-08-03 22:03

Sune Mika Salminen wrote:

> Sådan kan det også siges...

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=MOHAA+%2B+IP+ports&btnG=Google+Search
Det tog 0.22 sekunder her og gav første hit
http://www.pure-mohaa.co.uk/forum/thread-view.asp?threadid=315&posts=3

Det kunne godt ligne noget der kan bruges.