Bedste mobile grafikkort?
Fra : alfeX[6705]

Dato : 21-08-03 20:00

Nogen som ved hvilken mobile grafikkort som er bedst ligenu? eller i den
nærmeste fremtid?

mvh alfeX

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-08-03 20:14

"alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> crashed Echelon writing

> Nogen som ved hvilken mobile grafikkort som er bedst ligenu? eller i den
> nærmeste fremtid?

En blærbar med enten GeforceFX GO 5600 eller ATi Mobility Radeon 9600.

--
Bjarke Andersen

Fra : Zulu

Dato : 21-08-03 21:18

> "alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> crashed Echelon writing

> En blærbar med enten GeforceFX GO 5600 eller ATi Mobility Radeon 9600.

Inden så længe kommer der et ATI MR9600Pro (M10P) som er clocket lidt højere
end ikke-Pro versionen, så det bliver højst sansynligt det hurtigste.

Zulu

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 21-08-03 21:31

"alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> wrote in message
> Nogen som ved hvilken mobile grafikkort som er bedst ligenu? eller i den
> nærmeste fremtid?

Mobile Radeon 9600 er langt det hurtigste. Jeg så en test for nyligt, hvor
det totalt udraderede nVidia's hurtigtse mobile kort GeForceFX 5600 Go.
---
Mvh
Anders

Fra : TBC

Dato : 24-08-03 11:48

"Anders Albrechtsen" <john@doe.com> skrev i en meddelelse

> "alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> wrote in message
>
> Mobile Radeon 9600 er langt det hurtigste. Jeg så en test for nyligt, hvor
> det totalt udraderede nVidia's hurtigtse mobile kort GeForceFX 5600 Go.

Udraderede er nok så meget sagt. Men der er et lækkert kort som er i stand
til at slå FX 5600 GO i flere benchmarks, i nogle benchmarks mere klart end
andre. Begge kort er bestemt kort der er værd at have i sin mobile, og
personligt ville jeg formentligt fortrække Mobile Radeon 9600 da det tyder
på at det er det hurtigste

www.tomshardware.com har testet begge kort, og har denne irriterende
konklusion (irriterende for den der gerne vil være 100% sikker)

Nonetheless, this result should be viewed with a certain amount of caution.
After all, Toshiba has not yet commented on the actual clock speed of the
GeForce FX Go 5600 in the Satellite 5205-S705.

Thus, the question of which of the two chips is the faster one remains
unanswered. If the scores in this review are any indication, though, chances
are it's the Mobility Radeon 9600.

begin 666 blank.gif
M1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'^&$U-($9I<F5W;W)K<R!0=6)L:6,@0F5T
`