Fitness hold?
Fra : Helle

Dato : 21-08-03 19:22

Hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge i. Jeg vil jeg gerne
tabe mig de sidste 15 kg da jeg er ret overvægtig. Jeg har trænet på alm.
vis i fitness center og gået lidt til step intro. Men nu har de sløjfet
intro holdet og kører nu et hold som hedder step/push. Men hvad står push
for?

Og hvad indebærer MBL, bodybox, stretch og TBC?

Ja jeg kunne bare spørge i centeret men vælger at prøve her først. Hvad vil
I andre anbefale når nu jeg er overvægtig og skal fedtforbrænde? jeg er ret
glad for step. De har også bodytoning, mave, bold, gymnastik, yoga og
rygtræning.

Mvh Helle
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 21-08-03 21:01

"Helle" skrev:

> Og hvad indebærer MBL, bodybox, stretch og TBC?

Du kan se nogle af dem her
http://www.sportsclub.dk/holdakt_beskrivelse.html

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Line Laursen

Dato : 24-08-03 08:58

Hejsa,

Du skriver, at fordi du skal tabe dig, skal du bare fedtforbrænde, men det
vil jeg ikke give dig ret i.
Jeg har selv tabt 20 kg ved en kombination af træning med høj puls og
styrketræning.
Mange som skal tabe sig er ikke klar over hvor godt styrketræning er, dvs.
MBL og disse typer af fitness.
Vi er jo nødt til at stramme op undervejs, derudover forbrænder kompakte
muskler mere.
Så jeg vil foreslå at du kombinerer din træning. Problemet med ensformet
træning er også at kroppen vender sig til det, du er nødt til at variere den
og udfordre den.

Line Stausgaard Laursen