problemer med at finde rammen på 5900 ultr~
Fra : Lasse

Dato : 20-08-03 18:11

lige siden jeg har for en måned siden fik mit nye graffikkort et creative
geforce 5 5900 ultra 256 mb, har det voldt kvaler.

problemet er at windows 200 ikke finder alle 256 mb, men blot 128 mb.

det jeg gjorde var. reinstalle windows2k....smed 44.03 driverne på. gik in
under diplayproperties...trykker advanced...og adapter her skriver windows
så lidt om graffikortet og da den var nyinstaleret skrev den 256 mb trykker
jeg på nvidia fanbladet skriver den 256 mb også og spillene flyver bare
derudaf.

men nu 20 reboot senere og ingen ændringer i systemet så skriver den under
adapter 128 mb men på nvidia fanebladet skriver den 256 mb.....men spillene
er langsomere end mit ti 4200 kort

en afinstalering af driverne og de ny 45.23 på hjalp ikek spor, spillene
kører stadig af h til

er der nogen der kender et fix...eller skal jeg til at spille reinstall igen
igen evt nogen der kender et program som fjerner eller traces af nvidia
fra systemet ?

Lasse
som egentlig var gladere for sit ti4200 som bare virkede