Oversætte meddelsesregel
Fra : .Kody

Dato : 21-08-03 13:10

Hejsa

Jeg har følgende meddelsesregel i Outlook express, hvordan laver jeg en
tilsvarende i outlook 2000 ?

Anvend denne regel, når meddelelsen er modtaget
Hvor linjen Til indeholder ikke 'x@x.dk'
Hent den ikke fra serveren

..Kody

Fra : pre

Dato : 21-08-03 13:38

Næsten, kun næsten, samme regel kan sættes i Outlook. Start guiden og tjek
mulighederne efterhånden som de dukker op.
pre

Fra : .Kody

Dato : 21-08-03 14:02

Tja men jeg kan ikke finde et punkt som gør at meddelses ikke hentes fra
serveren

..Kody

Fra : N/A

Dato : 22-08-03 07:19

Fra : .Kody

Dato : 22-08-03 07:19

Problemet er ikke spam

Jeg vil bare sortere min indbakke til flere personer, derfor skal jeg ikke
hente post der ikke er til mig på serveren.
Jeg har én POP3 server hvor der ankommer mail til 10 forskellige adresser.

..Kody

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> Netop dér ligger næsten. Du må nok finde en af de andre løsninger, måske
> MailWasher eller brug Webmail. Outlook har også:
>
> Click Inbox .
> 1.. To display or hide the first three lines of a message under the
> message, click the View menu, and then click AutoPreview.
>
> Note To preview the first three lines of unread messages only, click the
> View menu, point to Current View, click Customize Current View, click
Other

Fra : pre

Dato : 22-08-03 07:52

Så var spørgsmålet formuleret forkert. Og løsningen er simpel: Opdater til
OutlookXP som har netop den grupperingsfunktion - eller brog OE.

pre

Fra : .Kody

Dato : 22-08-03 10:41

Hej

Den meddelsesregel jeg startede med at spørge om virker fint nok i OE6, men
vi overvejer at skifte til Outlook, derfor ønsker jeg at opsætte den samme
regel i Outlook, som jeg havde i OE6.

Fra : Xhello

Dato : 28-08-03 10:46

hej .kody prøv at se her
1.. Choose Tools | Rules Wizard.
2.. Click New to create a new rule.
3.. Select Start from a blank rule, then click Next to continue.
4.. Select the condition through the specified account, then click the
underlined word specified to select the account that you want this rule to
apply to. Click Next to continue.
5.. Select the action move it to the specified folder.
6.. Click the underlined word specified to choose the folder. (You also
can click New to create a new folder.) Click OK.
7.. Select the action stop processing more rules from near the bottom of
the list. Click Next twice to continue.
8.. If you want to run this rule against messages already in your Inbox,
on the last screen of the wizard, check the box for Run this rule now on
messages already in 'Inbox.' Then click Finish.